Bij mij thuis kan het niet, niet in de meivakantie teminste
In de zomer zou het wel kunnen (Volgende meeting?? ) want dan kunnen we tent neerzetten enzo, maar nu zouden er maar 4/5 mensen mogen slapen, en das best weinig
Hoeveel kunnen er bij jou dan Naath ? In de meivakantie kan je trouwens toch ook best een tent opzetten ? okee, je hebt geen garantie op goed weer, maar toch
bij mij kunnen er best wel veel eigenlijk.. ik heb een grote kamer, en mijn kamer zit naast de woonkamer, ik heb ook hele grote deuren die kan ik dan open maken zodat het '1 geheel' word, en dan passen er best wel veel mensen
Okee, en dat zou ook mogen van je ouders ? En je hebt bijvoorbeeld ook geen 7 bedden nodig voor 7 mensen, dus dat scheelt ook wel Zou wel kei tof zijn!
Silfanoo
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-09 22:50
_Daphne schreef:
Okee, en dat zou ook mogen van je ouders ? En je hebt bijvoorbeeld ook geen 7 bedden nodig voor 7 mensen, dus dat scheelt ook wel Zou wel kei tof zijn!
Dat dikgedrukte snap ik niet
Vorige keer had ik hier bij mij thuis ook een meeting, en mijn moeder vond het niet erg.. Ze zegt ook heel vaak, ze mogen ook gerust hier weer komen hoor (ze heeft liever dat ik hier thuis meet, dan bijvoorbeeld in een stad waar ik nog nooit ben geweest )
maar nu komt het voor jou naath zou het dan niks kosten en voor bijvoorbeeld marije heel veel. kunnen we niet alle kosten bij elkaar leggen en dat delen door iedereen die komt? toch net zo eerlijk of zeg ik nu iets heel geks?