hengstenshow Assendelft 15 maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:59

Sweet Forest Wizard (new forest) zal aanwezig zijn. Helaas zonder zijn oud Z amazone die een blessure heeft maar ik heb een handig meisje op stal die morgen een poging gaat wagen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 10:07

Leuk zeg *LOL* Dan kan ik hem eindelijk eens live zien Haha!
We hebben een jaar of twee geleden via email contact gehad en toen heb je me een folder gestuurd van hem. Ben helemaal weg van hem, maar het is er nooit van gekomen om de ponymerrie te laten dekken...Verdrietig

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:18

Esme_27 schreef:
He gezellig, ik kom morgen ook wel even langs, kan ik gelijk Dennis bekijken!

Wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeft Dennis nog meer fans Haha! .

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 12:30

eh ik ga strax met bruin mee, kelly moet in het Z1 rijden vanmiddag laat! ik zou ff filmen, heb ik bij jessica ook gedaan! welke schimmel bedoel je btw?!
nou kijk idd maar ff goed! hans zei ook dat ie een schimmel had! een hele gave! maar of het nou een hengst was weet ik niet!
veel plezier!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 14:51

Nou even voor herkenning:

Ik heb mijn haar in een klein staartje, ik denk licht groene rijbroek. Zie profiel, de onderste rijfoto's.
En daar een blauwe paardenjas overheen.

Verder ga ik met mijn moeder, zus en vriendin.
Enne gomir: is stuur mijn nr even over PB.

Hopelijk tot vanavond

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 15:48

reddytobias schreef:
eh ik ga strax met bruin mee, kelly moet in het Z1 rijden vanmiddag laat! ik zou ff filmen, heb ik bij jessica ook gedaan! welke schimmel bedoel je btw?!
nou kijk idd maar ff goed! hans zei ook dat ie een schimmel had! een hele gave! maar of het nou een hengst was weet ik niet!
veel plezier!

Royal Highness(royal bravour x lauriston), hij is dit jaar goedgekeurd bij het NRPS en ik vind hem iig erg leuk Haha!
Hopelijk gaat Kel een beetje goed *LOL* Ze waren er vanmorgen al vroeg toch, want 's ochtends mocht de baan verkend worden Haha!

En Antoinette dat gaat lukken hoor Lachen Ik kijk ook nog even in je profiel en neem je nummer mee! Dan gaan wij meeten vandaag Party!!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:10

Nou ik was er, helaas helemaal niemand gezien!! Ik zag dat Dennis als 3e in het programma stond, maar ik was er pas om kwart voor 8. Heb nog tussen de trailers lopen zoeken naar een kleine bruine hengst, maar heb helaas niks kunnen vinden.. snik snik!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 01:08

Ik ben Ciska zelfs nog gaan zoeken, omdat de organisatie Dennis bijna wanhopig niet kon vinden...*LOL* Ze keken er zeker overheen Tong uitsteken

Maar ik stond ernaast en hoorde ineens een gesprek dat ze Dennis niet konden vinden. Nadat ik gevraagd had welke dennis(het kan natuurlijk ook nog een mens zijn Knipoog ) ben ik maar even gaan zoeken...Dennis had ik zo gevonden, die kar moest wel een minipaard instaan en de advertentie zat er ook op Haha! Maar toen Ciska nog...Ik had een rondje gelopen door de drukke kantine(waarbij ik antoinette ook twee keer voorbijgelopen ben, maar ik wist niet zeker of ze het was en moest toch eerst ciska zoeken...). Tot ik ineens op het idee kwam dat cis haar nummer nog in mijn telefoon stond van die keer dat ik een zadeltje van haar gekocht heb Ik liep bellend naar buiten, maar toen zag ik haar al bij de auto Haha!
Ik heb me dus meteen nuttig gemaakt(en cis even gezien Knipoog ) en al heel snel daarna kreeg ik een berichtje van Antoinette dus die heb ik ook nog gemeet Haha! (volgende keer bij Magic hè?!)
later op de avond kwamen MirandaB en Paulanda ook ineens nog even langslopen, maar die heb ik maar heel kort gesproken.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:24

gomir schreef:
later op de avond kwamen MirandaB en Paulanda ook ineens nog even langslopen, maar die heb ik maar heel kort gesproken.

klopt !! ff snel een bakkie gedaan en toen weer terug leuke paardjes kijken
Wij zijn tot het einde gebleven maar toen was er bijna niemand meer.
Ik ben gister niet zo aktief geweest op bokt dus heb dit topic gemist.
Jammer, anders hadden we Antoinette ook kunnen meeten. Die komt ook op onze clinic...
volgende keer beter..

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:07

Ik was er wel, maar net te laat om Dennis te zien.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is Ciska? Ik heb Dennis wel weg horen rijden, want toen ik naar de vrachtwagen liep om met Gouverneur te helpen, reden jullie net weg. Dennis hinnikte nog even heel vriendelijk naar mij.
Tussendoor nog gezocht naar een lichtblauwe rijbroek, maar niet gevonden helaas.
Nadat Gouverneur klaar was, ben ik meteen naar huis gegaan, want ik voelde me helmaal niet zo lekker.
Heb dus erg weinig gezien, zowel paarden als bokkers. Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:31

Ik vond het een hele leuke avond, het was weer eens wat anders!! Alleen een beetje amateuristisch. Maar wel super gezellig.
En er zaten zeker mooie hengsten tussen.

Verder heb ik dus Gomir gesproken zoals zij al zei. Idd nog een keer bij Magic en een keer bij jou!! Ben zeer benieuwd naar jouw paardjes!
Verder heb ik Dennis gezien! Hij zag er keurig uit! Cool

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:33

he stoer gomir! en de rest! Kelly is 6e geworden van de 20! wel netjes hoor! had hans ook nog hengstjes?! nothing to lose nog gezien!?
xxx

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 14:17

Jasmijn schreef:
Ik was er wel, maar net te laat om Dennis te zien.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is Ciska? Ik heb Dennis wel weg horen rijden, want toen ik naar de vrachtwagen liep om met Gouverneur te helpen, reden jullie net weg. Dennis hinnikte nog even heel vriendelijk naar mij.

Den heeft het echt super gedaan. Kijk maar ff bij verslag van de dag. [VvdD] Dennis voor het eerst naar een hengstenshow En ja, Den is altijd een heer. Tegen mensen en andere paarden.
Jammer Esme_27 dat je Den gemist hebt. We zijn d'r tot ong kwart over 8 geweest. Den was met z'n inimini trailer.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:45

reddytobias schreef:
he stoer gomir! en de rest! Kelly is 6e geworden van de 20! wel netjes hoor! had hans ook nog hengstjes?! nothing to lose nog gezien!?
xxx

Ik had de uitslagen van de Noord-hollanders al even bekeken op de site *LOL* Dionne was ook zesde geworden, valt niet tegen Haha!

Nothing to lose van de Toekomst was er(werd gereden door bianca in de dressuur) en Highness was er(vrijspringen) *LOL*
Ik reed trouwens achter de trailer van de toekomst toen we heen gingen en ik maar denken waar ik dat logo en die trailer toch van kende Verward Toen we dichterbij kwamen kon ik de tekst lezen en wist ik het weer Bloos *LOL*

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:49

Ik ben ook nog even gaan kijken. Alleen waren we dus vrij laat daar en heb ik ook Dennis niet gezien. Ik vond Ferrator wel erg mooi. Maar niet geschikt voor mijn merrie. Als iemand mij gezien heeft, ik had (heb) een verschrikkelijk blaauw oog na een aanvaring met mijn paard op het strand.
Inderdaad jammer dat er aan het einde bijna geen publiek is en het publiek wat er wel is blijft in de kantine. Hierdoor wordt het toch wat ongezellig.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:20

Je hebt even achter mij gestaan Dendrofleur! In ieder geval stond daar iemand met een blauw oog en volgens mij heb ik nog wat tegen jullie gezet Verward (mijn moeder had een oranje jas aan en ik een grijze met witte vlakken op de mouwen en de zijkanten)

Ik ben net voor het einde weggegaan, toen alle paarden die bij John Maarse staan de ring nog eens inkwamen. Toen die eruit gingen zijn wij weggegaan, dan waren we nog voor de drukte uit het terrein af Knipoog
(stond Marco Sas trouwens nog op de oprit van de A9 met zijn veewagen toen jullie weggingen Verward )

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:51

Truus dacht al dat ze jullie vaker op wedstrijden had gezien. Jij was dan waarschijnlijk degene die toen wij binnenkwamen antwoord gaf welke hengsten in de baan waren. Als ik je de volgende keer weer tegen kom zal ik je waarschijnlijk niet herkennen en misschien jij mij ook niet want dan hoop ik toch weer twee bruine ogen te hebben. Ik ben niet zo in gezichten onthuoden, paarden gaan me beter af.
We zijn terug binnendoor gegaan en hebben dus niemand op de oprit zien staan. Er was toen trouwens geen kip meer op het parkeerterrein.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:54

Ik onthoud gezichten ook niet zo...Maar dat blauwe oog klonk me wel bekend in de oren *LOL*
Ik heb meerdere keren aan mensen verteld wie er op dat moment in de baan liep dus dat zou best kunnen Haha!
Misschien heb ik wel talent om omroeper te worden Knipoog

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:42

Ik vond het een erg leuke avond en dat voor 1euro!
Ik vond vooral dennis een voskleurige arabier(naam vergeten)en een c/d ponietje,vosje leuk,met dat jochie van 12.
erg genoten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 10:09

Edgar bedoel je Verward Met Justin erop
Daar mag ik regelmatig naar kijken op wedstrijd en het blijft leuk *LOL*

En die euro kon je nog delen als je met meer in een auto zat ook Knipoog

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:30

gomir schreef:

En die euro kon je nog delen als je met meer in een auto zat ook Knipoog

ja, ik moet nog geld krijgen Knipoog
Haha!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 14:54

oh ja die 33.3 eurocentjes he,zal er proberen om te denken hoor Ach gut

Vereken het dan maar als benzinegeld ok? Haha! we hebben een hele goedkope auto! *LOL*