Het is moeilijk afstemmen met een dergelijke spreiding.. Plus het schiet ook gewoon niet op zo..
Laten we het dan zo doen; Wie is bereid om naar regio Den Bosch te komen? Wie is bereid naar regio Utrecht te komen? Wie is bereid naar regio Nijmegen te komen?
-- Voor mij zijn alle drie de mogelijkheden goed! Ede is mij echt iets te ver weg (met net mijn rijbewijs en alleen moeten reizen), bovendien is het misschien leuk om nu iets anders te doen? De volgende keer zouden we het bijvoorbeeld westelijker of noordelijker kunnen zoeken.. Ik pas me binnen deze voorkeuren aan jullie aan, mijn voorkeur ligt bij Den Bosch.
voor mij maakt het ook niet zoveel uit, maar het liefst dan regio Den Bosch of Nijmegen. maar als er voor regio Utrecht gestemd wordt, kom ik waarschijnlijk ook nog steeds (als nicole dan tenminste meegaat)
BibicheB
Geplaatst: 06-03-09 17:57
Okee,
Alle drie prima = Josewoos, Bibiche DB Of Nijmegen (bijvoorkeur) = Nicci en Hessel
Zijn we al een stap verder.. Tot nu toe zeer positief.. Hahaha!
Mijn voorkeur gaat uit naar omgeving Utrecht en Den Bosch.
Maar als iederee naar Nijmegen wil zal ik dat tzt nog eens overwegen
Goof
Geplaatst: 06-03-09 20:28
BibicheB schreef:
Okee,
Alle drie prima = Josewoos, Bibiche DB Of Nijmegen (bijvoorkeur) = Nicci en Hessel DB of Utrecht = Goof
Zijn we al een stap verder.. Tot nu toe zeer positief.. Hahaha!
Zal t even zo doen, is makkelijker.
Zo te zien doet DB het aardig!!
missanous
Geplaatst: 06-03-09 23:17
mij maakt de omgeving ook niks uit maar ik heb geen vervoer
BibicheB
Geplaatst: 06-03-09 23:18
Goof schreef:
Zal t even zo doen, is makkelijker. Zo te zien doet DB het aardig!!
Alleen Nijn er nog even inplakken..
BibicheB schreef:
Okee,
Alle drie prima = Josewoos, Bibiche, Nijn DB Of Nijmegen (bijvoorkeur) = Nicci en Hessel DB of Utrecht = Goof
DB lijkt me ook erg leuk!
BibicheB
Geplaatst: 06-03-09 23:22
missanous schreef:
mij maakt de omgeving ook niks uit maar ik heb geen vervoer
Ik kan je niet aanbieden om met me mee te rijden aangezien ik uit een hele andere hoek kom, maar ik kan je eventueel wel ergens op een station ophalen! Maar misschien dat er ook mensen uit die hoek komen met wie je mee kan rijden?
Toess
Geplaatst: 07-03-09 13:05
BibicheB schreef:
Alle drie prima = Josewoos, Bibiche, Nijn DB Of Nijmegen (bijvoorkeur) = Nicci en Hessel DB of Utrecht = Goof Utrecht = A-J