tassie schreef:daar heb je wel gelijk in pletje, maar dat was bij mij ook, geen shows enzo, maar ondanks nog genoeg te doen op stal en met de paarden, wel jammer, maar toch een super tijd gehad, dat jij daar een slechte tijd hebt gehad betekend niet dat iedereen het daar slecht gaat krijgen, ik vind je namenlijk een beetje opdringerig bent in het feit dat jij vind dat niemand erheen moet gaan (dat idee krijg ik, sorry als ik het fout heb) zo heb ik contact gehad met iemand op bokt en die is mede door jouw verhaal en toch niet helemaal zeker weten of ze wil gaan niet is gegaan, wat ik zonde vind, want ik hoor verder zoveel postitieve verhalen over Stasevang, en ik heb er ook een super tijd gehad. ondaks dat het bedrijf een beetje dood was, ik snap dat je niet wil dat iemand hetzelfde mee krijgt te maken als jou daar op Stasevang
Ik heb niet gezegd dat ik het daar helemaal niet naar mijn zin heb gehad. Ik vertel alleen dat ik een moeilijke start kreeg doordat ik het zo'n enorme teleurstelling bleek te zijn. Dat gun ik een ander niet. Je kunt dan beter naar een bedrijf waar het wel goed loopt en waar je, zoals Jobbel ook al noemt, optimaal kunt leren. Uiteindelijk heb ik best een leuke tijd gehad, zeker toen het weer beter werd. Het heeft alleen een heftige impact gehad en ik kwam een aantal kilo's lichter weer thuis. Had door alles nog extra heimwee naar thuis en ik baalde dat ik op zo'n bedrijf zat en mijn klasghenoten op een bedrijf waar ze veel meer aangeboden kregen.
Je mag me best opdringerig vinden hoor, maar steek je hoofd niet in het zand!!