Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sandrina schreef:Nou OK, dan doe ik de aftrap maar:
Ik stem ervoor om zelf wat mee te nemen en dat centraal(strobalen midden in de paardenwei?) op te etenen te drinken. Misschien zelfs bij je eigen tent, wagen, caravan klaarmaken. Of haal ik nu de gezelligheid eruit?
Ik vrees voor rompslomp met financieën.
Sandrina schreef:Ik kan niet op hyves. Vind het een pokkesite. Ik heb geen zin in financiële rompslomp met geld en voorschieten en mensen die niet betalen. Ik moet nog even zien hoe zich dit ontwikkelt.
Sandrina schreef:michele schreef:ik wil best meedoen, maar had jos niet geroepen dat de de organisatie ook iets op maandag of dinsdag wilde doen?
(misschien vergis ik me hoor)
Die BBQ is op donderdag.
EP4D schreef:Op donderdagavond krijg je al eten vanuit het evenement: de zogenoemde "Braai". Zit bij het inschrijfgeld inbegrepen.
Op vrijdagavond na de intocht is er ook gezelige muziek in de tent en natuurlijk de prijsuitreiking van de leukste, origineelste uitdossingen tijdens de intocht.
Dus jullie BBQ zou ik op een andere dag plannen![]()
Er wordt nog gestudeerd op een extra activiteit op een andere avond, maar dat is nog te vers om daar nu al iets zinnigs over te zeggen. Hiervoor wordt gedacht aan de maandagavond of dinsdagavond
Sandrina schreef:Ik kan een heerlijke wortel/fruitsalade maken. Met een zachte dressing die zoet uitvalt. Recept is al 28 jaar in de familie. Ik hoor graag voor hoeveel mensen.
MirjamN schreef:20.00 uur ss voor een bbq wel aan de late kant ice-baby!
suggesties: iedereen vantevoren laten aanmelden, anders is er van het één te kort en van het ander teveel. bijvoorbeeld minimaal een week vantevoren. anders komt het er toch op neer dat iedereen zijn eigen dingen meebrengt. Kan wel, maar is qua inkoop niet zo handig misschien...
ik kan een wegwerp bbq meenemen.
Terzijde: zijn er mensen die een lijst hebben van wat ze allemaal meenemen aan spullen naar de 4daagse? een soort inpak-lijst? Daar hou ik me voor aanbevolen!