Zou ik moeten navragen.. maar 1 vakantie hadden wij niet en dat was volgensmij de meivakantie. Geloof dat we dan stage hebben ofzoiets nog? Er was iets met die vakantie iig volgensmij. *Zucht ik ben hopeloos haha
Maar als iedereen dan wel kan mogen jullie wel gaan hoor. Dan ga ik wel mee als Mariek ook mee kan.
loesje688
Geplaatst: 12-02-09 22:31
marloe schreef:
ini april ben ik ook op stage geloof ik. En als dat de tweede is, zit ik in Belgie.
Yeguada Residelca?
Je hebt wel een week vakantie hoor, tussen de twee stages door Maar dat ligt eraan hoe je het plant, ik ben toen een week eerder begonnen bij m'n 2de stage en was ook een week eerder klaar
Mochten er dringende dingen zijn de komende 2 weken moeten jullie anders even bellen of mailen want ik heb geen internet, zit nu nog in Wwijk, maar ga morgen definitief over naar Utrecht Mail heb ik wel op m'n mobiel, maar zal ik misschien niet elke dag checken.
Dat wel, maar volgens mij heeft bijna iedereen het wel aardig druk. Ik zit iig constant met examens & herkansingen en weet niet wanneer ik voor die tijd echt tijd zou hebben. Misschien wel gewoon op een zondag oid maar dan moet er dus wel een datum geprikt worden waarop iedereen kan. En meivakantie begint 25 april hè.
Ik zal gaan kijken of ik ergens in maart tijd heb..
25 april t/m 5 mei ofzoiets voor mij. Maar ik geloof dat de weken verschillen in het land en één week overlapt wordt, dus dan zou een ander deel van het land als het goed is de 2e week van mijn meivakantie pas vakantie krijgen...
Ik heb volgensmij 2 weken meivakantie, want alle vakantiedagen vallen in de weekenden, dus dan hebben we te weinig vrije dagen. Maar ik weet het niet zeker, wat vorig jaar wel zo.
Klopt, iedereen heeft 2 weken meivakantie, maar ik geloof dat het hier een week eerder is dan aan de andere kant van 't land. Dus dan overlappen die vakanties elkaar en heeft iedereen één week gelijk vakantie.
Charles
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-09 20:51
WEGGEZAKT dames dat kan niet he, gaan we nog meeten of wat?