Ik denk toch dat ik er vanaf moet zien.. Dit blok moet ik er namelijk veel op uit trekken, naar bedrijven toe etc. Dus daar zijn de weekends net voor geschikt denk ik. Erg jammer, dat wel..
Naal: Bus huren bij verschillende bedrijven tussen de 80 en 125 euro, maar er staat niet bij of er een trekhaak onder zit. Daar zou ik voor moeten bellen... Vrije km is 200 km, zou genoeg moeten zijn om zonder tanken terug te komen. Haalbaar voor jou?
mirror666
Geplaatst: 05-02-09 23:17
watvoor bedrijven wil je in het wéékend gaan bezoeken (1 weekend vrij moet lukken trouwens hoor, zo slavendrijverig zijn ze nie bij de has )
@broem; trekhaak is wel handig inderdaad als dat de enige mogelijkheid is om mee te gaan, dan moet het maar! ik wil heel graag die kant op, lekker weekendje weg met vriendinnetjes en didsie wel een degelijke he, niet zo'n gordijnen-trekhaak-impriel ding wat al tig keer naar marokko is gecrosst met 20 fatmas erin (bij wijze van spreken he )
ik vind het gewoon jammer Angela, maar goed daar zeg ik verder niks over, ik ga echt geen meeting doordeweeks doen want dan heb ik sowieso bobby niet tot mijn beschikking i.v.m lessen
ik vind dat we wel snel een datum moeten hebben.. komt een dure periode aan, moet weer een week naar limburg toe en die auto huren en dan eten enz, dus graag optijd tevoren gepland ivm centjes