Maare... Wat gaan we precies doen in de gavangenis?
Rechtbank he
Gewoon wat zaken bijwonen, voor de mensen die het leuk vinden. Voor de mensen die het al vaker gezien hebben, of het geen bal interesseert, kunnen we ook gewoon gaan shoppen, dat gaat namelijk ook prima in Groningen
Sok
Geplaatst: 25-01-09 23:49
Kanelly schreef:
Chicka's, ik meld me hier ook even
Heb je t topic nu al gevonden kind? Dat was snel
Anoniem
Geplaatst: 25-01-09 23:51
Ja euh, niet zó hè tegen mij! Kijk maar uit, ik hoek je zo tegen de vlakte en anders laat ik mijn agressie- hanterings en fixatie skills op je los! Ik sleep je zo in de mobiele fixatie die heule rechtbank door!
@ Sok: Dacht dat ik in de huiskamer gevangenis zag staan Ik ben net blij dat ik uit groningen weg ben Heb 17 jaar in lewenborg gewoond, vond ik lang genoeg
Ik wil wel met iemand dan hoor, toch wel gezellig, moet toch met iemand aso doen. Al kan ik dat alleen natuurlijk ook heel goed. Wel een hoop mensen uit het Noorden zeg. Tot nu toe 2 die van ver moeten komen geloof ik.
Trouwens hebben we al een datum? Heb even mijn agenda doorgespit en ik heb nu 2 weekenden dat ik zou kunnen, de rest zit helemaal vol (ik heb nou eenmaal een druk sociaal leven uche uche) Maar ik zou dus 28/1 maart kunnen en 14/15 maart. Wanneer kan iedereen?
ik heb verder heel februari en maart vol zitten, nog 2 bokt meetings enzo. Druk druk hahaha. Daarna kan ik wel weer altijd, april enzo is geen probleem, maar nog wel heel ver weg denk ik. Ik scheur ook overal heen in mijn boedelbak, dus maakt me ook niet zoveel uit, maar dan is een heel weekend wel wat lekkerder, anders ben ik gelijk 2 tanks benzine kwijt voor 1 dag. (heb niet zo'n hele zuinige auto.)