OK ik ben voor Amersfoort! Helemaal afhuren op een zaterdag zal wel not done zijn.... Maar een paar tafels moet kunnen toch??? Moeten we beginnen met het stellen van een datum???
MamaMiesje
Geplaatst: 22-01-09 20:30
Tuurlijk, oudje
@BP: Klinkt goed idd, maar weet niet wat het kost en hoe groot de groep minimaal moet zijn natuurlijk. Dat staat er niet bij.
Anoniem
Geplaatst: 22-01-09 20:35
Count me in in principe Met aanhang uiteraard!
Linnaeushof is denk ik te ver uit de route voor de meeste mensen hè? En ook niet echt makkelijk bij elkaar blijven. Wel leuk voor kinderen van alle leeftijden
Ik vind Amersfoort eigenlijk ook wel ver... Maar leuk, ik kom!
guccio
Geplaatst: 22-01-09 21:58
ook ik meld me aan onder voorbehoud Amersfoort klinkt ver, utrecht klinkt oke, die binnenspeeltuin doen we NIET. Iets waar mini's gevangen zitten in een afgezette ruimte, grotere kinderen vrijer kunnen spelen en de mama's lekker kunnen kletsen Kunnen we nergens iets afhuren met kindvriendelijk personeel
beebie75
Geplaatst: 22-01-09 22:09
als ik kom....kom ik met 1 aanhangsel (en een vastzitsel)....ik krijg mijn wederhelft met geen 10 paarden naar zo'n bijeenkomst..
guccio
Geplaatst: 22-01-09 22:35
Oh ik denk dat ik die van mij nog wel meekrijg, hij krijgt steeds meer interesse in bokt. Tja je moet toch wat als je vriendin constant achter die ene site hangt
Oooh Pj jij kan alleen als ik niet kan.. de 14e heeft prinses een dansuitvoering dus kan echt niet dan en het weekend van de 20e zit ik waarschijnlijk in CP