Misschien is het dan leuk om de 21 of de 22ste doen even kijken wanneer die workshops vallen want dat lijkt me ook wel leuk, ik dacht aan bonbons maken of iets anders creatiefs wat niet met eten te maken heeft.
Heb een paar links opgezocht zijn redelijk centraal gelegen workshops (moet je alleen nog even uitzoeken wat voor workshop je wilt ) Of kan zelfs nog bij iemand thuis
(waarbij ik mijn huis wel aan wil bieden, maar dat ligt niet zo heel centraal )
Ik zie net dat ik 30 maart een wiskunde tentamen heb, dus voor mij zou het op zondag 22 maart het beste uitkomen. Zaterdag de 21e werk ik namelijk al en ik denk niet dat ik dat geruild krijg (en anders moet ik weer uren afstaan en dat kan ik even niet gebruiken).
Jammer! Ik ben vanaf dinsdag 17 maart tot die zaterdag de 21e naar Bosnië (voor gehandicapten kinderen). Weet niet hoe laat ik zaterdag avond thuis ben... Zondag zou misschien nog kunnen.. Maar ach ja andere keer beter
Blinnii
Geplaatst: 31-01-09 13:29
Ik stem persoonlijk ook voor 22 maart, maargoed het is even afwachten natuurlijk hoe en wat met wat we gaan doen. Gaaf dat je naar Bosnië gaat Paulien, is dat een soort van vakantie?
Belinda, nee is van uit school. Ik wil later met gehandicapten kinderen werken, en onze school steunt Bosnië de kinderen die daar het erg zwaar hebben. Wij gaan daar een weekje heen om ze zeg maar te helpen.
wat leuk Paulien! Ik ben een paar jaar terug ook in Bosnië geweest (mijn moeder deed/doet ook veel van dat vrijwilligerswerk voor Bosnische kinderen) Erg indrukwekkend om te zien allemaal, vooral die dorpjes
gaaf paulien! ik heb er nog altijd spijt van dat ik tijdens mijn opleiding geen buitenlands uitstapje of stage heb gemaakt. nu doe je dat ook niet meer.