9 en 10 januari kan ik in elk geval niet. De andere dagen weet ik nog niet. Het lijkt me wel weer leuk!
Kan er misschien een poll ofzo in het topic gezet worden.Dan is het een beetje overzichtelijk op welke dag/dagen de meeste mensen kunnen.
We kunnen ook bijde zaterdagen gaan want op de ene zaterdag is er kur op muziek en de andere springen
17 januari kan ik niet, gaan dan naar de Winterefteling....Voor de rest moet ik altijd op zaterdag tot 5 uur werken dus dan kom ik 's avonds...
Ik spreek niet af..want ik kan er elk moment heen moeten om te helpen.Ik ben er soiezo zondag met paps, mams, zus en vriend.
als je nou je nummer aan een paar van ons geeft, en wij die van ons aan jou, kunnen we evt. bellen, en kan je er altijd nog eventjes bij komen zitten als je daar zin in hebt
Ik vind 18 januari wel leuk Mijn vader is dan wel jarig dus ik moet savonds wel een beetje op tijd terug, maar dat komt wel goed
18 januari kan ik ook wel, maar moet idd een beetje op tijd terug omdat ik event terug naar Wageningen moet.
10, 17 of 18 januari mag van mij ook wel Liever niet 11 januari, dan ga ik misschien wel met mams mee jureren.En liefst op een dag dat je gratis naar binnen mag trouwens Jumping a'dam kaartjes hebben mijn budget al behoorlijk aangevreten.