Ik kan/mag niet zwemmen in een zwembad, ben allergisch voor chloor. Krijg dan migraine aanvallen en uitslag. En ben zelf verder eigenlijk niet zo'n heel erg zwemtype
Ik kan niet op msn op deze computer, doet het hier niet En theeft niet zoveel zin om boven mn laptop aan te zetten voor even, want mn ouders komen zo thuis en ik moet voor die tijd nog afwasmachine doen dus moet zo stoppen
En Chan kan je wel skien of snowboarden dan? Anders heeft het niet zo veel zin En ik vind het saai om te skien in snowworld want je bent zo benee en dan doe je 100x hetzelfde
Schaatsbaan zou eventueel ook nog kunnen, heb ik al eens een meeting gehad, was erg gezellig toen (en daarna gezellig met z'n allen naar de Mac geweest)
Jits dat is op zich ook wel leuk idd, maar daar ben je dan eigenlijk ook alleen maar rondjes aant schaatsen en verder niks. Da's niet heel erg gezellig volgens mij
Oh dat was ik vergeten te zeggen, dat idd een restaurantje ergens me een stuk leuker lijkt dan Mac Dat wordt zo standaard, en juist het uit eten gaan is tof!
HAHA en char, kijk eens wat ik NET hier ging neerzetten: http://www.dagjeweg.nl/tip/4446/Beauty- ... -workshops Iets in die richting is ook leeeuk! Heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel tof (niet per se workshops, gewoon beautydag is natuurlijk ook geweldig. Gewoon iets in die richting)
En een fotoshoot bij een professionele fotograaf, als je de kosten verdeelt, zou dat te doen zijn? (qua kosten) En zou dat leuk zijn? Met zn alleen dan natuurlijk, gewoon foto's van bijvoorbeeld allemaal, en in 'groepjes', en misschien alleen ook nog. Heb geen idee hoor, überhaupt niet bij wie dat dan zou moeten...
IKWEETHETIKWEETHET. Ik weet wat we gaan doen. We gaan gewoon wadlopen!
nee okay. Maar ik moet nu gaan dus we bespreken nog wel even verder (Ga vooral verder met zoeken naar dingen die we kunnen doen en waar en wat en hoe, ook zonder mij )