Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Kunnen jullie dit even quoten als je mee wil rijden?
Rustige rit:
Eline
Ruige rit:
Martine
Citaat:Marloes? Jij bent voor de ruige rit en jij bent bekend op de berg? Weet jij misschien een ruige rit van een uur of 2/3? 4 uur is denk ik inderdaad voor de meeste paarden/mensen te lang.
Citaat:Citaat:
Kunnen jullie dit even quoten als je mee wil rijden?
Rustige rit:
Eline
Ruige rit:
Martine
Marloes
Mloes schreef:Citaat:Citaat:
Kunnen jullie dit even quoten als je mee wil rijden?
Rustige rit:
Eline
Ruige rit:
Martine
Marloes
Elaine (als ik met iemand mee kan rijden (paard ook) zou dat fijn zijn, anders meot ik een paard huren (en misschien ook meerijden?)
_Martine_ schreef:Kunnen jullie dit even quoten als je mee wil rijden?
Rustige rit:
Ruige rit:
Martine
XElienX schreef:dan kom ik waarschijnlijk met de sulky. die kan met de pony in de trailer. de sulky is ongeveer 95cm breed. ik pas meestal tussen de paaltjes door. dat is geen probleem. en anders kan ik hem er wel overheen tillen
alleen het volgende probleem: bij de rustige rit wordt waarschijnlijk veel gestapt en mn pony kan in stap de grote met moeite bijhouden. ze hebben veel kleinere stapjes. draven en galloperen is geen enkel probleem.
_Martine_ schreef:Rustige rit voor hete of jonge paarden waarbij goed op elkaar en elkaars paarden reacties wordt gelet. Rustig stap, draf, gelop.
Bij de ruige rit hoef je niet zo op elkaar en elkaars paarden te letten (natuurlijk altijd in zekere mate) maar is het niveau van paard en ruiter zo, dat het geen probleem is. Wat meer draf en galop.
Is het zo goed beschreven?
Marloes; Natuurlijk weten wij daar niks van
Citaat:We zouden kunnen vertrekken vanaf de dagcamping. Daar is ruimte zat voor heeeeeeeeel veel trailers, weet niet of je hier zo een trailer mag neerzetten, moeten we dan even uitzoeken. Maar de Paardenvierdaagse start ook altijd daar. Dan zit je al redelijk middenin het bos en zijn we snel op de hei. Stal de Eik werd ook genoemd, moet zeggen dat ik vanaf daar niet helemaal precies de weg weet, beginstuk iig niet. Ik rij altijd aan de Rijssen-kant, of de Nijverdal-kant. En aan de Nijverdal-kant zit wel stal Olthuis, heb daar 2jr gestaan dus kan vast wel iets overleggen evt. Dan zitten we met 2min op de hei ong, dus wel ideaal. En ik weet vanaf daar precies de mooie plekjes te vinden