Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet toch nog de post op de bus doen.. Ik laat het jullie vanavond of morgen weten!
Dus Zwolle zou het dichtstbij zijn voor mij, Rotterdam is al snel 3-3.5 uur in de trein en A'dam ook zo'n 2.5-3 uur.
lol
Daar doe ik namelijk 1,5 uur over dacht ik.
En verkeerd rijden heb ik eigenlijk nooit last van, dus dat scheelt natuurlijk ook al wel.

_Florien_ schreef:Ede/Emmen, ja klopt, ook al gauw 1,5-2 uur. Ede ligt vlakbij Enschede toch? Of niet?Daar doe ik namelijk 1,5 uur over dacht ik.
Ik weet van niets. C_arola schreef:Graag lijstje copieren en dan datum en plaats waar je wilt meeten neerzetten.
Lijstje;
C_arola; Zwolle, Weekends weekk 51,1,2,4 iig, doordeweeks in overleg.
Florien; Zwolle/Emmen, DonderdagVrijdagZaterdag, Week 3 en verder

Ik reis gewoon met trein en er kan niemand met mij meerijden, omdat ik nog geen rijbewijs heb 
Mag wel hoeft niet. Is voor de meesten denk ik toch te ver
_Florien_ schreef:C_arola schreef:Graag lijstje copieren en dan datum en plaats waar je wilt meeten neerzetten.
Lijstje;
C_arola; Zwolle, Weekends weekk 51,1,2,4 iig, doordeweeks in overleg.
mellamoshan; zwolle, zaterdag/zondag week 151,1,3,4, en verder
Leanee schreef:C_arola; Zwolle, Weekends weekk 51,1,2,4 iig, doordeweeks in overleg.
Leanee, Zwolle, Zondag, doordeweeks in overleg, week 1 en verder
mellamoshan; zwolle, zaterdag/zondag week 151,1,3,4, en verder
Lalidan: Zwolle Vanaf week 2 kan ik doordeweeks, behalve dinsdags en vrijdagsavond. weekend week 3 alleen zondag. Weekend week 4 ook alleen zondag. weekend week 5 helemaal.