Ik heb die zondag wedstrijd, dat weekend daarvoor heb ik niks, en voorderest ook niks geloof ik Die week erna ook niks volgens mij die week kunnen we ook nog kiezen, t hoeft van mij part niet perse op 5 dec. zeg maar, t gaat om t idee
Jaaaahoor Roos heb jij nog hetzelfde mailadres als vroeger?
Ik mis op het moment alleen nog de emailadressen van Lilian, Roos(als ze een andere heeft) en Pauline. Ik weet niet of Sanne mee wil maar die mis ik dan ook nog. Ik heb: Yvonne, Dyanne, Sharon, Tor, Carlijn, Gerriette, Tamara, Jennifer en Parkie. Marion wist nog niet of ze mee wilde maar die mail ik wel gewoon, kan ze altijd kijken. Daar heb ik ook al het mail adres van.
Ik ga hem nu maken. Ik heb Lilian, Roos en Pauline er nu bij. Sanne kan dan altijd nog bekijken of ze mee wil en misschien kan ik haar zelfs wel toevoegen.
Zo datumprikker is gemaakt. Ik moest tijden opgeven, heb dus gewoon 14:00 of 19:00 ingevuld(zaterdag/zondag doordeweeks enzo) maar dat zie je zo vanzelf...
Geen idee wanneer we zelf sinterklaar gaan vieren. (En óf we dat gaan vieren...)
Ik zal kijken wanneer ik eventueel zou kunnen en invullen in de datumprikker. Surprise vind ik niet een heel goed idee. Die wordt heel afgezaagd als je iemand niet zo goed kent. Gedichten ben ik heel slecht in!!