x_lieze schreef:Indoor Brabant?
Vind ik altijd wel geslaagd
Ik stem mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_lieze schreef:Indoor Brabant?
Vind ik altijd wel geslaagd
EmptyWords schreef:Sanniejj schreef:
Of we gaan met zn alle naar Dunes en we maken een strandrit
zijn er geen maneges? we kunnen toch ergens paarden huren?
Sanniejj schreef:Of we gaan met zn alle naar Dunes en we maken een strandrit
moniiquee schreef:Ik heb al 7 jaar niet meer echt op een ander paard gereden.
En heb er niet zo zin om er af te stuiteren
kitag1rl schreef:equitana zal wel onhaalbaar zijn denk ik he... ik ga er iig met een vriendin heen.. en ben nu al aan het sparen hahaha ik kom met VEEEEEL thuis denk ik
angelax schreef:ik weet ook niet of we nog gaan meeten met de mensen uit het noorden bij divoza leek? babs ?
Jester_ schreef:Ik vind ruitershops niet echt wat, opzich wel leuk natuurlijk.
Maar er zitten wel veel jonge leden in ons topic, van 14 zoals ik. En die zitten vaak niet zo rijk in het geld, en dan zie je bijv Mariska alles leegkopen, tja dan zit jij daar met je 20 euro
Babsie_Flash schreef:angelax schreef:ik weet ook niet of we nog gaan meeten met de mensen uit het noorden bij divoza leek? babs ?
eind december
_SteR_ schreef:Babsie_Flash schreef:eind december
Das een leuk idee! Hoop dat ik er dan wel ben, ben in december vanaf 2e kerstdag tot en met oud en nieuw bij mijn schoonouders in Sliedrecht..
Ach, dat zien we dan wel.
Mariska89 schreef:Jester_ schreef:Ik vind ruitershops niet echt wat, opzich wel leuk natuurlijk.
Maar er zitten wel veel jonge leden in ons topic, van 14 zoals ik. En die zitten vaak niet zo rijk in het geld, en dan zie je bijv Mariska alles leegkopen, tja dan zit jij daar met je 20 euro
Waarom ik![]()