hij heeft alleen maar halfbroers en halfzusjes. de fokker zelf zit in Limburg tegen brabant aan, maar dus nog wat zuid-oostelijker. die had alleen nog een 5 jarig halfzusje van rousseau staan. was ook een lekker beest.
daar bij den bosch zat toen een boer die zelf fokte en opfok had. was een leuk adresje voor paarden, maar helaas is de man een half jaar na de verkoop van volumia overleden. dus ze zijn daar gestopt met zijn uit de hand gelopen hobby dacht ik.
Voor mij is de 31e helaas de laatste dag dat ik in het weekend kan. Daarna zit ik enkele weken in een massa verjaardagen en hengstenkeuringen en kort daarna begint mijn stage, waardoor het weekend bestemd wordt om gewoon een keer fatsoenlijk tijd in de paarden te steken. Dat loopt door tot juli en ik wil jullie graag toch nog eens eerder meeten hahaha. Ik vind het heel jammer dat niet iedereen erbij kan zijn maar ik denk dat het plannen van een dag waarop iedereen kan ook echt een utopie is, al is het maar vanwege de wedstrijdkalenders. We moeten gewoon regelmatig iets inplannen zodat we elkaar zien, dan is het ook geen ramp als mensen niet kunnen dan, toch?
Ik heb trouwens nu voor 5 personen gereserveerd. Als er iemand bijkomt of afgaat svp even doorgeven, dan bel ik dat door.
UniFlap
Geplaatst: 21-01-09 17:16
Ik bel wel als ik nog kan komen Zondag gaat niet door dus wat mij betreft mag het wel later. Ik moet zaterdag als 1 van de laatste en dat zal rond half 5 zijn.