Ja voor mij zou dat super zijn, kan ik gewoon met de trein heen en terug.

Ik heb liever februari omdat ik 27 januari ook al Footloose heb, heb het liever wat verdeeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Black_White schreef:Is het nog steeds met de cast (zonder freek dan) of is het ook een vervangende cast? Ik vind het op zich heel erg leuk om mee te gaan. Heb alleen de voorkeur voor Januari, want anders zit ik waarschijnklijk in het buitenland.Citaat:Wie mee wil (als het kan)
Chann- Heerhugowaard
iilse - Santpoort (= Haarlem Nagelbijten / Gniffelen)
Ilse_C - Heerhugowaard
eline_di - Nieuw weerdinge (kwartiertje van Emmen)
Mariss - Veenendaal (halfuurtje onder Utrecht)
Tessiej - Utrecht
Black_White - Putten
Chann schreef:Ik neem aan dat de middagen alleen op zondag zijn, of iig, dat iedereen alleen op zondag 's middags kan? (Als het evt woensdag 's middags is, zouden wij toch niet kunnen en wel meer niet wss.)
Op de een of andere werkt de site van Carré het hier aldoor niet, dus ik kan niet nachecken...
18-01
Chann/Eline
25-01
Eline
01-02
Chann/Eline
08-02
Chann/Eline
15-02
Chann/Eline
22-02
Eline
Als je gewoon even zo snel mogelijk aanvult op welke dagen je sowieso kan, kunnen we kijken wanneer het meeste kunnen. Liefst zo snel mogelijk doorgeven, zodat we misschien zelfs nog vrijdag oid kunnen reserveren, dan hebben we vast goede plekken.
eline_di schreef:Chann schreef:Ik neem aan dat de middagen alleen op zondag zijn, of iig, dat iedereen alleen op zondag 's middags kan? (Als het evt woensdag 's middags is, zouden wij toch niet kunnen en wel meer niet wss.)
Op de een of andere werkt de site van Carré het hier aldoor niet, dus ik kan niet nachecken...
18-01 Hier is géén matinee, las ik op de site.
Chann/Eline
25-01
Eline
01-02
Chann/Eline
08-02
Chann/Eline
15-02
Chann/Eline/Marissa
22-02
Eline/Marissa
Als je gewoon even zo snel mogelijk aanvult op welke dagen je sowieso kan, kunnen we kijken wanneer het meeste kunnen. Liefst zo snel mogelijk doorgeven, zodat we misschien zelfs nog vrijdag oid kunnen reserveren, dan hebben we vast goede plekken.
Zijn er misschien mensen die korting krijgen? En kunnen daar anderen van mee profiteren?
Ik krijg geen korting want heb geen cjp en geen musicalpas (tot noch toe).
Chann-bijgewerkt schreef:We gaan sowieso naar de matinee-voorstelling van zondagmiddag 14:00 ivm het treinreizen, 18 januari is geen middagvoorstelling dus die datum gaat niet door.
Op vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag geldt er een toeslag van € 5,-; logeplaatsen kosten € 69 en eerste rangsplaatsen € 65 p.s. (ik kan op de plattegrond niet zien wat nou eersterang en wat loge is?). De prijzen zijn exclusief € 1,- t.b.v. het restauratiefonds van het Koninklijk Theater Carré.
25-01
Eline/Sophie
01-02
Chann/Eline
08-02
Chann/Eline
15-02
Chann/Eline/Marissa
22-02
Eline/Marissa
Citaat:18-01 Hier is géén matinee, las ik op de site.
Chann/Eline/Sophie/iilse
25-01
Eline/Sophie/iilse
01-02
Chann/Eline/iilse
08-02
Chann/Eline/iilse
15-02
Chann/Eline/Marissa/iilse
22-02
Eline/Marissa
Chann schreef:Zo weer duidelijk bijgewerkt.Wie mee gaat (als het kan)
Chann - Heerhugowaard
Ilse_C - Heerhugowaard
iilse - Santpoort (= Haarlem)
eline_di - Nieuw weerdinge (kwartiertje van Emmen)
Mariss - Veenendaal (halfuurtje onder Utrecht)
Tessiej - Utrecht
Black_White - Putten
We gaan sowieso naar de matinee-voorstelling van zondagmiddag 14:00 ivm het treinreizen, 18 januari is geen middagvoorstelling dus die datum gaat niet door.
Op vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag geldt er een toeslag van € 5,-; logeplaatsen kosten € 69 en eerste rangsplaatsen € 65 p.s. De prijzen zijn exclusief € 1,- t.b.v. het restauratiefonds van het Koninklijk Theater Carré.
25-01
Eline/Sophie/iilse/Ilse
01-02
Chann/Eline/iilse/Ilse
08-02
Chann/Eline/iilse/Ilse
15-02
Chann/Eline/Marissa/iilse
22-02
Eline/Marissa