Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXVeronaXx schreef:Ik wil graag mee mits het géén zaterdag is,
want dan kunnen jullie komen meeten in de Appie in Geleen
Nagyl schreef:xXVeronaXx schreef:Ik wil graag mee mits het géén zaterdag is,
want dan kunnen jullie komen meeten in de Appie in Geleen
op den hook? bie ut kruispunt van de Rieksweeg....???
xXVeronaXx schreef:ohja handig, als ik meega doe ik liever niet steengrillen ofzo
ben 'vega dus dan word dat zo lastig, ik ga voor t frietje en maastricht!
Nagyl schreef:@ Neutje..... ik dacht effe kieke boe ste steis...(plat schrijven ken ik niet, duidelijk).... bij stassen. ik heb je wel eens gezien, gezicht komt me bekend voor.
neutje schreef:Nagyl schreef:@ Neutje..... ik dacht effe kieke boe ste steis...(plat schrijven ken ik niet, duidelijk).... bij stassen. ik heb je wel eens gezien, gezicht komt me bekend voor.
o ja!!?? waar sta jij dan??
Nagyl schreef:ik heb eerst altijd paardjes thuis gehad. Daarna 2 jaar geen paard gehad ivm laten inslapen merrie. Toen paardje gekocht en in belgie gezet, dit jaar pas weer terug met paard in NL. Staan in OOst-maarland/gronsveld
_Evanne schreef:Nagyl schreef:ik heb eerst altijd paardjes thuis gehad. Daarna 2 jaar geen paard gehad ivm laten inslapen merrie. Toen paardje gekocht en in belgie gezet, dit jaar pas weer terug met paard in NL. Staan in OOst-maarland/gronsveld
Gronsveld? Waar?![]()
Nagyl schreef:had een wei gehuurd op de hoek van stationstraat en voetbalveld. Ze staan nu in de winterwei met stal in Oers.
neutje schreef:uh tjeh.. zou kunnen heb in valkenburg gezeten op stella maris.
waar woon jij dan?
_Evanne schreef:Nagyl schreef:had een wei gehuurd op de hoek van stationstraat en voetbalveld. Ze staan nu in de winterwei met stal in Oers.
Wat grappig, mijn bijrijdpaard staat in Gronsveld, kom dan altijd langs wat weitjes tegenover voetbalveld bij de station straat, heb ze alleen nog nooit zien staan