Wie gaan er naar Equitana

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wie gaat er naar Equitana

Ik ga
50 (64%)
Ik ga niet
9 (11%)
weet nog niet of ik ga
18 (23%)

Totaal aantal stemmen: 77

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 21:24

Cowgirl schreef:
Ik wil ook!

maar alle hotels zitten vol Extreme duivel

Ik hoop dat er nog iets van busreizen gaan want met de auto zie ik niet zo zitten.
als je op www.NS.nl kijkt, kun je kijken wat je voor een treinreis kwijt bent. Hebben wij ook gedaan, maar met de auto scheelt bijna een uu reizen, en je kan meer meenemen Haha! .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:17

ik heb er veel over gehoord en wil er ook wel heen maar wat moet ik er verwachten is het net zo iets als paard in utrecht of is het allemaal western gebeurtenissen
hoop dat iemand mij antwoord kan geven
mocht ik gaan heb ik nog wel wat plekjes over in de auto
groetena lja

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 22:31

alja schreef:
ik heb er veel over gehoord en wil er ook wel heen maar wat moet ik er verwachten is het net zo iets als paard in utrecht of is het allemaal western gebeurtenissen
hoop dat iemand mij antwoord kan geven
mocht ik gaan heb ik nog wel wat plekjes over in de auto
groetena lja
nee hoor, gewoon een soort paard 2000, ( en andere jaren) Maar dan veel groter, wat ik heb gehoord, ik ben er zelf ook nog nooit geweest.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:35

promptertje"]
[quote="XoNo schreef:
Ik ga niet, vind het nogal uit de buurt, en ik ga sparen voor de Amerikana Haha! Flink uitpakken }>

Grinnik, de Equitana is maar twee uurtjes rijden - de Amerikana is ietsjes verder..
[/quote]

Weet ik, maar ik ga voornamelijk voor de westernsport. Op de Equitana is er maar 1 dag, en op de Americana 4 Cool

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:12

Het is daar gewoon geweldig heerlijk om rond te lopen. Tip: ga je voor een speciaal persoon die je persee wilt zien; ga of midden in de nacht weg of de avond tevoren, want parkeren is een grrrrooot probleem. Maar ik ga wel weer! waarschijnlijk donderdags...

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:15

Ik ga 10 maart. Er gaat een bus vannuit onze manege naar daar. Ieder clublid kan mee. Iedereen die gaat, laat me maar iets weten he!

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:23

Ik en Nemesis gaan Donderdag's met school Lachen

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 21:39

smiley schreef:
Ik en Nemesis gaan Donderdag's met school Lachen

doe mij maar zo'n school Haha! . ik baal ontzettend dat ik stage moet lopen door de weeks, en heb geen zin om vrij te vragen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:49

Elise schreef:
Het is daar gewoon geweldig heerlijk om rond te lopen. Tip: ga je voor een speciaal persoon die je persee wilt zien; ga of midden in de nacht weg of de avond tevoren, want parkeren is een grrrrooot probleem. Maar ik ga wel weer! waarschijnlijk donderdags...

Valt wel mee Elise, ze hebben een nieuw parkeerterrein er tegenover van 3000 plaatsen, als je er rond kwart voor tien bent heb je daar nog plek zat.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 22:30

hoe lang moet je eigenlijk wacten voor een kaartje als je er rond half 10 bent op de eertse zaterdag weet iemand dat? Want je kan wel van tevoren kaartjes bestellen, maar wij hebben geen credit card, dus dat gaat niet door.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:06

Carolien007 schreef:
www.equitana.de of www.quitana.com , hangt ervan af welke taal je wilt. het is dit jaar van 8 tot 16 maart.

Het moet www.equitana.com zijn... Ik op die link drukken Haha! Miss dat ik me vriendje zo gek krijg om te gaan want ik wil wel heen.. *LOL*

Kan iemand mij miss de plaatsnaam daarvan geven?Ik ben nog niet zo goed wakker Gaaaap Haha! Hpoe gaan jullie erheen?Met de auto of met openbaar vervoer?Is het te doen met de auto?????

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:33

Misschien is het een idee om een 9 persoons busje te huren.Daar kun je ook nog best wel wat spullen in kwijt. En met de trein moet je toch ook weer overstappen en met de spullen slepen. Als er genoeg mensen zijn die mee willen wil ik wel een busje huren.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:07

Ik zie het alleen niet zo zitten om eerst tig uur heen te rijden , dan een hele dag rondlopen en vervolgens weer zoveel uur in de auto te zitten.
Lijkt me niet echt verstandig als je zo moe bent om dan sá vonds in nhet donker weer naar huis te karren.
Ik wil er wel een hele volle dag zijn en het liefst natuurlijk 2.
iemand met een caravan?? Haha!

ps wanneer en waar is de americana?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:35

Ik ga natuurlijk ook! En met medeBokker en stalgenote Sjakie! (ofwel Susanne)
Gewoon met de auto.

Ben 4 jaar geleden voor het laatst geweest omdat ik 2 jaar terug groom was voor de Egyptische springruiter Karim Raäfat el Zoghby. Toen was net Indoor Zwolle....

Dit jaar houd dus niets me tegen Extreme duivel

Je kijkt je er je ogen uit en heel veel spullen zijn veel goedkoper dan hier. Heb 4 jaar terug een heel mooi westernhoofdstel en teugels gekocht. Ongeveer 1/3 van de prijs van wat ik hier heb gezien!

Ga nu voor de endurancespullen (en misschien een sidepull.)

D.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 06:27

wodan schreef:
Misschien is het een idee om een 9 persoons busje te huren.Daar kun je ook nog best wel wat spullen in kwijt. En met de trein moet je toch ook weer overstappen en met de spullen slepen. Als er genoeg mensen zijn die mee willen wil ik wel een busje huren.

Lijkt me een goed idee... Ik weet nog wel iemand die ook wel mee wil..zal is horen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:45

Cowgirl schreef:
ps wanneer en waar is de americana?

Americana is in Augsburg en die is maar om de twee jaar. Hij is vorig jaar geweest, dus de volgende keer is 2004. Ergens in September/October dacht ik. Dus XoNo (en iedereen die erheen wil) heeft nog even tijd om te sparen.
Dus als je zo lang niet wilt wachten: ga naar de Equitana. De Americana kun je niet doen zonder een paar dagen te overnachten.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:10

Ik ga ook samen met Regine de 15e want dan is het Barokkepaardendag op de Equitana Haha! Kan iemand mij vertellen hoe het zit met kaarten kopen............. kan je dat daar aan de kassa doen of moet je ze van tevoren bestellen, zoja, waar kan ik ze bestellen want als ik dat moet doen via die link kost me dat 35 euro extra aan bezorgkosten Frusty

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:15

Kaarten kun je gewoon aan de kassa kopen, als je op een doordeweekse dag gaat is de wachttijd niet erg lang, hooguit een paar minuten.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:32

promptertje schreef:
Kaarten kun je gewoon aan de kassa kopen, als je op een doordeweekse dag gaat is de wachttijd niet erg lang, hooguit een paar minuten.

He thanx voor je snelle reactie! Enneh, hoe zit het met speciale shows, als je die wil zien? Ook dan kun je ze kopen aan de kassa?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:40

Daar moet je wel snel mee zijn, meestal zijn ze heel snel uitverkocht. Aan de kassa zelf kun je daar dan geen kaartjes meer voor krijgen. Bovendien zijn het avondshows die nog een bom centen kosten ook. Gedurende de dag is er in de grote Arena altijd wel een showprogramma te zien. Als je bent uitgewandeld ga je zitten, of als je perse iets wilt zien ga je zitten. En interesseerd het je niet ga je weer verder wandelen.

Bovendien hebben ze een grote ring (Hal 6) , maar ook meerdere kleine bakken waar demonstraties worden gegeven. Het is echt nodig dat je aan het begin van de dag even kijkt wat wanneer en waar wordt gegeven, anders mis je de helft....

(en even terzijde...dit was dan mijn 10.000ste berichtje Haha!)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:01

Dus je hoeft alleen voor de avondshow extra te betalen. Die hop top ofzoiets show? En verder is het een grote beurs waar je tussen door ook kleine shows kunt bekijken? Nou dat klinkt heel goed!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 09:15

**kikt topic ff omhoog** Wie gaat er allemaal heen en wanneer gaan jullie?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:11

Ik wil nog steeds wel heen.
Kijk een busje huren prima, maar weet iemand hoeland de reistijd is.

Zeker als we nog mensen moeten oppikken. Persoonlijk denk ik dat het een heel gedoe is wat veel tijd gaat kosten.
Zeker als je ook mar 1 dag gaat.

PS zijn er geen Hostels in essen???

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:08

Alle hotels in de buurt zijn vol,het is ± een uur of 4 rijden (gokt mn pa)
Ik weet niet of je wodan al gesproken hebt,cowgirl?
Ik en een vriendin willen graag mee,Ik hoor het wel van wodan via pb..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:46

ik heb wat Hostels gevonden(zeer eenvoudige overnachtings plaatsten) ik heb al gemaild.

ja ik had Wodan al gesproken vandaag.