Weer slecht? Heb ik iets gemist?? Wel leuk, horse agility! Zag het vorig jaar op Horse Event. Haha het zwart-bruin dilemma blijft maar bestaan Hihi, is ook moeilijk!!
Wij hebben net ge-linedanced!! super, super leuk! Heel veel lol gehad Morgen gaan we een dagtocht maken. Voor Aagje was het vandaag wel een beetje veel, ze was echt een beetje op opeens, maar alsnog blijft ze dan in de kopgroep mee (ren)galopperen. Een echt fjord. Maar ik vond het opeens een beetje sneu.. Ik hoop dat ze morgen weer een beetje opgeladen is..
Silence
Ja vrijdag wordt er heel erg slecht weer voorspeld en dan is het weer gedaan met de zomer.
Klinkt wel erg leuk daar Zou niks voor mij zijn, moeten galopperen in een groep...en al helemaal geen rengalop.
Dott
Geplaatst: 24-07-12 23:34
Is dat angst of vind je het gewoon niet leuk? Vrijdag is idd onweer voorspeld, love it
Ik ga morgen eens in ons weiland crossen. Hij is nu weer leeg en ik wil wel eens kijken of ik Noaff zo kan vertrouwen als ik denk dus even goed stap draf en galop opwarmen en dan eens voluit door de wei.. En hopen dat ik nog zit en rem heb xD hahahaha
Klinkt tof Femke, hoop ook dag Aag een beetje kan uitrusten vannacht
Silence
Ik voel me wat minder. Heb vandaag ff overleg gehad met Sjelmars dierenarts en hij zei dat als ie nu nog geen verbetering had laten zien op het supplement dat dat ook niet meer ging komen. Met andere woorden, het word tijd om afscheid te gaan nemen
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 11:48
Sh*t.... Er zit een singel bij van circa 130cm en Jimmy heeft 110.... Probleempje dus, want ik heb geen vzh singels liggen en op stal zijn het allemaal grote paarden, dus valt ook niks te lenen.
Haha nee inderdaad. Staleigenaar zou straks even kijken of hij iets had liggen. En anders eerst zonder singel passen en als hij goed lijkt te liggen morgen even een goedkoop singeltje kopen.
Gelukkig niet, maar kijk dan wel eerst zonder want als het voor geen meter ligt kan ik me dat alweer besparen. Maar met een beetje mazzel heeft de staleigenaar nog wat
Wat is het trouwens verschrikkelijk weer..... Bah.
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 14:15
Dalijk even met pap een nieuw kastje halen en een zak voer en dan is het weer wel genoeg voor vanmiddag. Ga pas vanavond naar stal, daar is niks te halen nu.