onze terror jaarling heeft gisteren weer twee palen gesloopt... dus we moeten heel zuinig zijn op wat we hebben want die krengen zijn duur =.= zal.dus maar niet vragen of ik ze mee kan krijgen... draadje zou misschien nog wel kunnen als er echt te weinig is.. overigens als je last minute te weinig fotografen blijkt te hebben geef me dan even een seintje, weet nog wel iemand die evt mee zou willen
Kkkaren
Geplaatst: 28-09-12 14:20
sanne_shelly schreef:
.. overigens als je last minute te weinig fotografen blijkt te hebben geef me dan even een seintje, weet nog wel iemand die evt mee zou willen
Ik ook nog wel...
Femke_Tweety
Geplaatst: 28-09-12 15:07
lifaya schreef:
Kun je geen slee meenemen Sjorlvir? en die dan gewoon meeslepen met al die paaltjes erop? dat lijkt me echt ideaal!
En dan hebben we in elk geval wel wat losfoto's
HIHIHI,
barrokkies zijn toch werkpaarden....
Jenny_S
Geplaatst: 28-09-12 15:10
Femke_Tweety
Geplaatst: 28-09-12 15:18
Hele topic nu weer bijgelezen....
Ik weet niet zeker of ik palen mee kan nemen. Meestal wel, maar er zijn er momenteel veel in gebruik. Ik kijk wel even, wat ik mee mag nemen neem ik mee.
Tweet durf ik wel tussen de palen los te laten. Hij is er in het verleden wel eens overheen gesprongen, maar keert dan na 20 meter alsnog om. Dan wil hij een koekje omdat hij zo netjes gesprongen heeft...
Bij de hoop hadden we de vorige keer helemaal geen lint. Daar liep hij dus echt gewoon los.
Willen er nog fotografen dat ik de hoop meeneem? T is op zich niet zo'n groot ding, past gewoon achter in de auto. Heb alleen al een poos niet ge-oefend, geen garanties dat het lukt dus...
regine
Geplaatst: 28-09-12 15:20
Oooh wat een braaf paard! Dat pikt die witte van mij ECHT NIET!!
Gaaf die hoop!!
nicollol
Geplaatst: 28-09-12 16:51
haha.. ik ben benieuwd of ik Tweet beter op de foto krijg dan toen!.. " eerste foto is van mij ".. Dat was me eerste foto meeting.. en ik schiet inmiddels in RAW.. dusz.. "Dankzij Richard.."