Wolders oren knippen is altijd een gevecht dus daarbij knip ik alleen de zwarte modderplukjes. (Ik mag zijn oren vasthouden als hij de schaar maar kan zien ). Goldy knijp ik in haar oor en knip het zo heel makkelijk bij, zij heeft daar absoluut geen problemen mee.
Bij mij is het echt steeds 1 plukje , heel snel moet ik zijn en ik moet heel goed opletten dat ik niet een stuk van zijn manen/voorpluk meeknip zo hard schud hij..
Die moet je er niet afknippen nee Kan je net 1 vlechtje van maken!
Madieke
Geplaatst: 09-04-12 21:48
Ik heb de foto's inmiddels ook op mijn site staan. http://www.picsbydiekster.nl/53749366 Iedereen nogmaals bedankt voor de leuke dag en alle modellen heel veel plezier met alle mooie foto's van alle fotografen!!
Riannex_
Geplaatst: 10-04-12 19:20
Als ik nu een topic maak moet ik dan van iedere fotograaf een foto of hoe werkt dat of moet ik wachten op alle foto's ??
Van mij (zou je niet) hoeven wachten als ik ze nog niet af had, je mag 1x per week een ITP topic openen, dus je zou ook om&om kunnen doen(dus 1e topic helft van de fotografen, tweede topic andere helft). Maargoed wachten kan makkelijk want volgens mij is iedereen al bijna klaar toch?
Laatst bijgewerkt door Lara op 10-04-12 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Femke_Tweety
Geplaatst: 10-04-12 20:10
Whaaahaaa, hij is echt heel leuk!!
Edit, die van Nina...
Wolder en hond was een iets minder geslaagd moment...
(In feite net als de escapade van Tweety, hoewel ik het achteraf wel stoer vond dat ik was blijven zitten....)
Lara
Geplaatst: 10-04-12 20:13
Dit is wat ik via de website mistte, kan zijn dat ik wat mis heb, als je denkt van wel, check het even en haal jezelf dan van deze lijst. Als je ze erop gezet hebt haal jezelf er ook even af Ik weet dat ik, Nina en Femke geen foto's hebben van Bently, ik weet niet hoe het met Capriole zit(of er daar ook mensen geen foto's van hadden?)
BlinQ Ilona, Nina en Timo Collina Nina, Timo en Melissa Viënna Nina, Timo en Melissa Koen Ilona, Nina, Timo en Melissa Unique Nina en Timo Wolder Nina, Nicole en Timo Tweety Ilona, Timo en Sandra Capriole Nina, Nicole, Femke, Timo en Melissa Bently Nicole, Timo, Madieke en Melissa