Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 05:24

lifaya schreef:
Kkkaren schreef:
Iedereen moet het zelf weten, ligt heel erg aan het paard denk ik. Veiligheid gaat altijd boven een mooie foto. Er zijn wel mensen die het willen, dus paaltjes zijn altijd welkom.

sowieso is het inderdaad belangrijk dat paard binnen de paaltjes blijft :) voordeel is dat we met meerdere paarden zijn. Ik weet niet hoe de omgeving is, de wekeromse zand is helemaal omheind met 1 uitgang. Helaas had Cortana die gevonden :')

slim beest :+

Bagheera_206

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:41

Even een berichtje om te kijken of we allemaal op de zelfde golflengte zitten en we dezelfde verwachtingen hebben.

Het is erg leuk dat er alsnog een afgezet stuk komt voor de modellen die dat aandurven en voor de fotografen die graag deze foto's willen. :) Welke modellen durven dit eigenlijk aan?

Wij hebben 1 uur ingepland voor de losgooi/longeer/rij foto's. Dit is van 1200u - 1300u en van 1530u-1630u. Dit betekent dat er mensen kunnen gaan longeren of in het afgezette stukje kunnen vanaf 1200u of 1530u als iedereen klaar is met de stand- en portretfoto's. Hierdoor voorkom je dat je paard al bezweet is en minder mooi op de foto's komt. Een aantal fotografen wil namelijk de foto's van zondag graag gebruiken voor hun portfolio en bezwete foto's zijn hier helaas minder geschikt voor. Op deze manier kunnnen de 20 minuten per model volledig benut worden voor de stand- en portretfoto's en is er dus ook tijd/ruimte om binnen die 20 minuten niet alleen de standaardfoto's te maken, maar ook wat te experimenteren met standpunten en composities. :) Als de eerste modellen klaar zijn met longeren/losgooien kunnen zij alvast opzadelen zodat we met de gehele groep naar het stukje kunnen lopen waar je iets meer ruimte hebt en het zand iets harder is zodat alle modellen een voor een aan de beurt zijn net als de vorige keer in LDD.

Om 1300u staat de middaggroep klaar op de parkeerplaats. Ik zal dan wel, eventueel samen met iemand, richting parkeerplaats lopen om de middaggroep op te halen. Hopelijk is iedereen op tijd zodat we om 1330u samen nog de groepsfoto kunnen maken waarna de ochtendgroep naar huis kan en wij met de stand- en portretfoto's voor de middagggroep beginnen.

@Renee: Wil jij dan de afgezette stukjes regelen voor de ochtend- en de middaggroep? := 's Morgens beginnen we om 12u met losgooi/longeer/rij en 's middags om 1530u.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:50

Heel misschien dat ik het wat korter moet houden hoor maar ik ga proberen het vol te houden!

Als ik sowieso als eerste los zou mogen met Mo dan ben ik daarna ook klaar en kan pootje omhoog!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:55

Ik kan de link niet meer bekijjken. Ik heb gister het geschreven document aangeklikt en kom daar niet
meer uit. Iemand tips hoe ik daar weer uitkom?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:55

Robijntjah schreef:
Heel misschien dat ik het wat korter moet houden hoor maar ik ga proberen het vol te houden!

Als ik sowieso als eerste los zou mogen met Mo dan ben ik daarna ook klaar en kan pootje omhoog!

Dat begrijp ik. :(:) Kijk maar wat wel/niet zal gaan.

Als losgooi/longeer/rij niets wordt heb je iig je stand- en portretfoto's. :+ Dat is ongeveer vanaf 1330u - 1530u.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:56

Soophia schreef:
Ik kan de link niet meer bekijjken. Ik heb gister het geschreven document aangeklikt en kom daar niet
meer uit. Iemand tips hoe ik daar weer uitkom?

Is dat ook met deze link?
https://docs.google.com/folder/d/0B4dFw ... Z1QXc/edit

Anders misschien even je koekjes weggooien? :=

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:59

HE! Nu lukt het weer wel Richard. Thanks! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:02

Ik neem mijn rolstoel mee en een zweetdeken van Mo waar ik onder kan kruipen haha en heb 2 dames die helpen dus het zal wel goedkomen! Maar dan weten jullie dat iig!
Ik ga ook tegen mijn principes in een pijnstiller slikken :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:15

Soophia schreef:
HE! Nu lukt het weer wel Richard. Thanks! :)

Gelukkig maar. :)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:16

Ik heb even wat feedback nodig of het verstandig is dat ik wel of niet kom met mijn paard.
Gister avond is op se stal waar ik werk de da moeten komen wegens een paard waarvan we dachten dat hij koliek had.
Hij bleek wat anders te hebben. Een soort heftige verkoudheid met zware koorts en hoest en snot aanvallen. Nog 2 andere paarden op stal hebben het. Mijn eigen paarden staan hier niet maar ik moet wel 2x daags naar stal om te voeren. Gister wist ik dit nog niet en ben vannuit mijn werkt gegaan.
De da wist niet precies wat het was en in hoeverre het besmettelijk is.
Maar ik weet dus niet in hoeverre het verstandig is dat ik kom zondag.
Daarom graag even meningen hier. Want als er meer mensen denken dat het onverstandig is dan blijf ik (helaas) thuis

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:20

Kady1 schreef:
Ik heb even wat feedback nodig of het verstandig is dat ik wel of niet kom met mijn paard.
Gister avond is op se stal waar ik werk de da moeten komen wegens een paard waarvan we dachten dat hij koliek had.
Hij bleek wat anders te hebben. Een soort heftige verkoudheid met zware koorts en hoest en snot aanvallen. Nog 2 andere paarden op stal hebben het. Mijn eigen paarden staan hier niet maar ik moet wel 2x daags naar stal om te voeren. Gister wist ik dit nog niet en ben vannuit mijn werkt gegaan.
De da wist niet precies wat het was en in hoeverre het besmettelijk is.
Maar ik weet dus niet in hoeverre het verstandig is dat ik kom zondag.
Daarom graag even meningen hier. Want als er meer mensen denken dat het onverstandig is dan blijf ik (helaas) thuis

Bah! Wat vervelend zeg. :( Hopelijk is het niet besmettelijk... Even de meningen afwachten dan maar, maar de gezondheid van alle paarden gaat boven alles. :=

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:24

Ja dat vind ik ook daarom dat ik het hier mededeel en niet zomaar kom. Ik hoop natuurlijk dat mijn eigen paarden niks krijgen en dat die andere paardjes snel beter zijn. Maar hebben ook geen idee van incubatietijd en of het echt besmettelijk is. Echt lastig dus

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:28

Ik denk dat het verstandig is dat je zo wie zo goed hiermee omgaat. Dat wil zeggen douchen en kleding én schoenen wisselen en wassen als je van die stal komt.
Zowiezo wil ik de paarden niet laten snuffelen aan elkaar zondag en misschien dan maar een niet aaien van de paarden instellen? Voor de zekerheid?

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:45

Al mijn kleding is word uiteraard gewassen en schoene. Ontsmet maar ik neig eerder naar niet komen dan naar wel komen

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:49

oe dat is lastig ja, klinkt wel als een besmettelijk iets inderdaad
maar zolang jij geen spullen meeneemt van stal en alles schoon meeneemt van huis incl jezelf zou het goed moeten komen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:19

Bagheera_206 schreef:
@Renee: Wil jij dan de afgezette stukjes regelen voor de ochtend- en de middaggroep? := 's Morgens beginnen we om 12u met losgooi/longeer/rij en 's middags om 1530u.

als je bedoeld meenemen, ik heb geen paaltjes en draad dat ik kan gebruiken helaas :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:20

regine schreef:
Ik denk dat het verstandig is dat je zo wie zo goed hiermee omgaat. Dat wil zeggen douchen en kleding én schoenen wisselen en wassen als je van die stal komt.
Zowiezo wil ik de paarden niet laten snuffelen aan elkaar zondag en misschien dan maar een niet aaien van de paarden instellen? Voor de zekerheid?

ga hier in mee :j

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:27

Ik denk dat 'ie bedoelt, organiseren. Inventariseren wie wat heeft en mee kan nemen :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:33

nouja, ik neem de touwhalsters mee, kan me er goed in vinden dat niet iedereen los wil gaan. maar volgens mij had madieke nog wat geopperd? verder weet ik het niet

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:36

Ik denk eigenlijk dat er nooit teveel paaltjes zijn, dus als iedereen die paaltjes kan meenemen deze ook mee neemt? Draad heb ik, maar idd, ook alleen beschikbaar voor de ochtend groep. Maar er was nog iemand met draad, toch?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:37

die zat ook in de ochtend geloof ik

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:39

@Renee: Bedoelde meer of ervoor wilt zorgen dat er een afgezet stukje komt. := Als ik het goed begrijp zijn er in ochtend/middag wel wat spullen die meegenomen worden om dit te doen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:41

lijkt me handig om het met minimaal 2 mensen te doen :P 1 doet paaltjes ander het draad. heb er gelukkig veel ervaring mee met opzetten lol :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:43

Tnx! :)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:01

Ik help je wel Renée. ;-)

Ga vanmiddag kijken of en hoeveel paaltjes ik zou hebben...