Cchanny schreef:Er waren nog meiden op het laatst die vroegen wat een mooie galop foto was.Wie waren dat ook al weer? En was het nog gelukt bij jullie?Wij hebben ze wel samen doorgekeken qua momenten, maar neem aan dat je mij niet bedoeld toch?
Cchanny schreef:El Fuego & Marjolein.Meer foto's:https://picasaweb.google.com/Chantal659 ... Marjolein#Hij zegt: Sorry de pagina is niet gevonden.Mooie foto daarboven!
boooo schreef:Cchanny schreef:Er waren nog meiden op het laatst die vroegen wat een mooie galop foto was.Wie waren dat ook al weer? En was het nog gelukt bij jullie?Wij hebben ze wel samen doorgekeken qua momenten, maar neem aan dat je mij niet bedoeld toch? Nee jou niet Dat had ik wel geweten haha
val ook weer even binnen ik ben blij dat mijn foto`s af zijn kosten toch wat meer tijd nu kijk ik wel al uit naar de hondenmeeting
Zijn er mensen die al boeken of iets dergelijks hebben gemaakt of besteld? Dan even een foto spammen!
Ik weet het eigenlijk niet, hou het allemaal niet zo bij. Maar ik wacht wel tot de site er is want dan weet ik het in ieder geval zeker.