Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Ik ga het proberen maar print voor de zekerheid inderdaad je eigen schema.persoonlijke Rooster kan je zelf voor de zekerheid uitprinten,
het algemene rooster die is aanwezig! (zorg ik persoonlijk voor)
de persoonlijke rooster die worden als het gaat lukken ook door Frans uit geprint als een soort perskaart!
Queelens schreef:Suus waar ga jij carnavallen ik moet zondag avond ook naar eindhoven ga dan vanaf station den bosch
SSDesign schreef:Een schoonmaakbeurt? Hmm daar hebben beide camera's hier nog nooit van gehoord, terwijl de 350D al 5 jaar oud is... OepsAch ja, zolang je geen stofjes ziet...
Courses schreef:SSDesign schreef:Een schoonmaakbeurt? Hmm daar hebben beide camera's hier nog nooit van gehoord, terwijl de 350D al 5 jaar oud is... OepsAch ja, zolang je geen stofjes ziet...
Ik kreeg net een mailtje van Foto Konijnenberg dat je je Canon weer kan laten schoonmaken daar!
Mijn 40D heeft gelukkig geen vuiltjes op de sensor zitten [de 5D van school wel erom veel!]
Maar vaak zie je het ook niet zo enorm snel.
Als je gaat kijken op http://www.natsufocus.tumblr.com [mijn school tumblr enzo] en dan even die studiofoto's pakt, dan zie je zowieso bij die ene van dat meisje alleen rechts ongeveer op de helft van de foto heeeel goed een sensorvlek zittenMet zulke vlekken zou ik inderdaad wel echt een schoonmaakbeurt overwegen