Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovecortana schreef:ik zou graah nog wat losfoto s van cortana willen MItS er hele hog paaltjes zijnhaha ik wil graag niet weer een hartaanval en ik doe het Renee ook niet aan om nog een keer 112 te hoeven bellen
![]()
AngelofLove schreef:Thanks, ik hoop dat het mij overslaat maar vrees van niet
Pfff, zit echt in dubio...... aan de ene kant wil ik heel graag komen maar aan de andere kant.... ik weet bijna zeker dat het het stalvirus is en dan zou ik liever mijn plek afstaan aan een andere fotograaf die erg graag wilt komen.... pffff. dilemma!!!!
lovecortana schreef:ik zou graah nog wat losfoto s van cortana willen MItS er hele hog paaltjes zijnhaha ik wil graag niet weer een hartaanval en ik doe het Renee ook niet aan om nog een keer 112 te hoeven bellen
![]()
lifaya schreef:Robijntjah schreef:Dat ben ik met je eens, maar als er geen andere optie is is dit beter dan niets, toch?!
Tjah, beter dan niets, maar ik moet natuurlijk ook een beetje dneken aan mijn portfolio he![]()
Ik reken normaal 90 euro voor een shoot, nu kom ik gratis, maar hoop ik wel dat ik een paar foto's in mijn portfolio kan gebruiken. Anders zou het toch best zonde zijn
sjolvir, wij, mensen kunnen ook een slee trekken toch hahahoeft je paard natuurlijk niet te doen
Kkkaren schreef:Iedereen moet het zelf weten, ligt heel erg aan het paard denk ik. Veiligheid gaat altijd boven een mooie foto. Er zijn wel mensen die het willen, dus paaltjes zijn altijd welkom.
lifaya schreef:Kkkaren schreef:Iedereen moet het zelf weten, ligt heel erg aan het paard denk ik. Veiligheid gaat altijd boven een mooie foto. Er zijn wel mensen die het willen, dus paaltjes zijn altijd welkom.
sowieso is het inderdaad belangrijk dat paard binnen de paaltjes blijftvoordeel is dat we met meerdere paarden zijn. Ik weet niet hoe de omgeving is, de wekeromse zand is helemaal omheind met 1 uitgang. Helaas had Cortana die gevonden