Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AngelofLove

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:37

Hahaha, tja, dat zeg ik ook altijd, maar er zijn er al veeeeel op stal die dit griepje gehad hebben en allemaal minimaal 5 dagen goed ziek ;-) Dus dat geeft niet echt hoop zeg maar :D

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:38

je bent toch een bikkel ;)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:42

ik zou graah nog wat losfoto s van cortana willen MItS er hele hog paaltjes zijn ;) haha ik wil graag niet weer een hartaanval en ik doe het Renee ook niet aan om nog een keer 112 te hoeven bellen :+ :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:44

lovecortana schreef:
ik zou graah nog wat losfoto s van cortana willen MItS er hele hog paaltjes zijn ;) haha ik wil graag niet weer een hartaanval en ik doe het Renee ook niet aan om nog een keer 112 te hoeven bellen :+ :(:)

hahahaha vond het wel stoer hoor, de politie bellen. Eindelijk een excuus om het gratis nummer te draaien :')
maar nee, het moment dat ze sprong...... man... :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:45

AngelofLove schreef:
Thanks, ik hoop dat het mij overslaat maar vrees van niet :(
Pfff, zit echt in dubio...... aan de ene kant wil ik heel graag komen maar aan de andere kant.... ik weet bijna zeker dat het het stalvirus is en dan zou ik liever mijn plek afstaan aan een andere fotograaf die erg graag wilt komen.... pffff. dilemma!!!!

Awwwww... Beterschap! :(:) Hopelijk heb jij het dan niet ook gekregen. De reservelijst is inmiddels leeg. _O-

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:54

lovecortana schreef:

Zou het niet schelen dat er nu ook andere paarden bij zijn? Daar rennen ze meestal niet zo snel bij weg. Anders zowiezo 1 paard dicht bij de draad laten staan bv.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:58

ja aan beiden kanten 1

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:59

mijn paaltjes staan momenteel ook in de wei, dus kan ik niet mee nemen. Draad kan ik wel meenemen :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:01

Prikpaaltjes & wit lint is het fijnste, dat is het makkelijkst weg te werken. Breed rood/wit lint wordt toch erg lastig én erg veel werk. En het zal toch ook nog allemaal neergezet moeten worden. Als je om 10 uur wilt beginnen dan wordt dat moeilijk. Afgelopen zondag stond het allemaal al klaar en we hebben er erg veel plezier van gehad én veel gebruik van gemaakt moet ik zeggen. Losgooifoto's, zonder halster/hoofdstel is echt wel het mooiste...
Maar idd... we zullen het moeten doen met wat mogelijk is uiteraard.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:02

Ik kan evt voor degene die niet los durven te gooien wel een zwart touwhalster meenemen maat full en een beige touwhalster maat cob? zijn dunne touwhalsters die in principe makkelijk weg te werken zijn :)

Heb bij deze ook dat halster gebruikt:
Afbeelding

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:03

neem maar mee, vind prima idee

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:12

Ik moet met Vado gewoon kijken wat mogelijk is, Jauke kan gewoon los tussen de prikpaaltjes. Ik geloof eigenlijk dat die zelfs zonder wel los zou kunnen, maar dat is me toch een te groot risico :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:15

Zou tof zijn als we dan "fake" los foto's hebben van Vado :P

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:16

Haha, neem iig het touwhalster maar mee, die is makkelijk onder een hoofdstel of halster ofzo aan te doen, dan hoef je niet eerst het ene eraf om het andere om te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:18

Ik heb ook een dun lichtbruin touwhalster voor de liefhebbers! Mo kan tussen draadjes, zonder halster :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:18

uhuh en niet alleen dat, het is makkelijk weg te werken :D
ik neem er 2 mee. Een wat dunnere longeerlijn zou trouwens ook een gift zijn, want die dikke zijn vaak heel irritant om weg te werken :')

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:23

Ik heb ook een zwart touwhalster met meteen een touw eraan vast. Zal die ook even opzoeken.
Ik heb Cap een keer los gehad op een zandvlakte.tussen paaltjes. Ze ging echt hard aan het galopperen!! Ik hield mn hart vast, dood eng maar t ging goed en gaf ook mooie fotos. Moet even kijken hoe ze die dag is en wat ik dan durf met dr. We kunnen heel veel aan lange lijnen trouwens ;-)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:55

Bagheera_206 schreef:
Wat is er mis met mannen? :P

:x

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:32

Ik heb dus ook eventueel paaltjes en rol draad.

Echter het dus nog mensen nodig die dragen.
In trailer klaar leggen is geen optie, daar stop ik de hond in, als ik het bos in ga.
En die vind het ZIJN trailer...... :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:31

lifaya schreef:
Robijntjah schreef:
Dat ben ik met je eens, maar als er geen andere optie is is dit beter dan niets, toch?!

Tjah, beter dan niets, maar ik moet natuurlijk ook een beetje dneken aan mijn portfolio he :P
Ik reken normaal 90 euro voor een shoot, nu kom ik gratis, maar hoop ik wel dat ik een paar foto's in mijn portfolio kan gebruiken. Anders zou het toch best zonde zijn :o

sjolvir, wij, mensen kunnen ook een slee trekken toch haha :P hoeft je paard natuurlijk niet te doen :P

Ik heb liever een longeerlijn. Wil het niet op mijn geweten hebben.
Plus dat dit al besloten was.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:34

Ik snap dat losgooi foto.à mooier zijn.
Maar het is een erg groot risico. Ondanks dat het het risico van de eigenaar is. Trek je het je toch aan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:44

Die van mij kan zowiezo niet tussen de paaltjes los,
die rent dwars door roodwit lintjes heen als het aan hem ligt.
En klapt ook vaak genoeg vol op het paddock hek, dus die ga ik er niet aan wagen.

Mocht er intresse zijn in paaltjes laat het dan weten, dan ga ik stalgenoot lastig vallen.

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:47

Iedereen moet het zelf weten, ligt heel erg aan het paard denk ik. Veiligheid gaat altijd boven een mooie foto. Er zijn wel mensen die het willen, dus paaltjes zijn altijd welkom.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:48

Kkkaren schreef:
Iedereen moet het zelf weten, ligt heel erg aan het paard denk ik. Veiligheid gaat altijd boven een mooie foto. Er zijn wel mensen die het willen, dus paaltjes zijn altijd welkom.

sowieso is het inderdaad belangrijk dat paard binnen de paaltjes blijft :) voordeel is dat we met meerdere paarden zijn. Ik weet niet hoe de omgeving is, de wekeromse zand is helemaal omheind met 1 uitgang. Helaas had Cortana die gevonden :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:56

lifaya schreef:
Kkkaren schreef:

sowieso is het inderdaad belangrijk dat paard binnen de paaltjes blijft :) voordeel is dat we met meerdere paarden zijn. Ik weet niet hoe de omgeving is, de wekeromse zand is helemaal omheind met 1 uitgang. Helaas had Cortana die gevonden :')

Dit is gewoon helemaal open, dus alle kansen om hem te smeren.

Met mijn fjord zou ik het wel durven, als die al pleite zou gaan vind ik die terug bij de hengsten houder die daar ook ergens zit,
of bij de Roestelbergh.. (daar parkeer ik meestal als we op bosrit gaan, mevr. weet de weg)