Ik zou zelf dan Gelderland of noordbrabant zeggen... Wij hebben geen mensen vanuit het noorden... Nog een keer Alex? Ik ben niet mee gegaan, dus ook dat vind ik prima.
Kom bij udo uit de buurt Van nog een keer v silfhout wordt ik ook wel enthousiast. Veel aan gehad!
Udo2001
Geplaatst: 19-02-14 09:01
Snel geantwoord, maar niet hetvantwoord wat ik zou willen van Bartels'
Dank voor je bericht en interesse. Dit soort lessen geven we hier inderdaad niet. Voorlopig is de enige mogelijkheid om van Tineke en/of Imke les te krijgen, door je in te schrijven voor een trainingsweek. Ik zet deze mail cc naar Annet. Zij zal jullie hier meer info over toe sturen.
Silfhout lijkt me erg leuk, zeker omdat jullie zo enthousiast waren
Lieuwkje_90
Geplaatst: 19-02-14 10:28
Van Silfhout was inderdaad erg leuk! Maar als we de kans hebben om bij een andere topruiter/amazone te lessen zou ik dat toch ook zien zitten. Denk dat er in Nederland genoeg mensen zijn waar we van kunnen leren. Niet?
Ik las een beetje terug nog dat iemand geen les wou van Jeannette, maar Jeannette komt ook gewoon op locatie hoor. Dus als we een bak kunnen regelen komt Jeannette gewoon daar naartoe. Dan hoeven jullie niet naar het verre België komen
Ik heb gisteren trouwens nog een mailtje gestuurd naar Van Baalen dat we definitief niet komen. Ook daar kreeg ik direct reactie op. Ik had gezegd dat er uiteindelijk maar 3-4 personen nog wilde komen en dat we daarom niet komen. Nu stelt ze voor om het toch te laten doorgaan met die personen die willen komen en dat de rest op een ander moment komt. De rondleiding krijgen we dan ook twee keer, gratis als service.. Zijn er mensen die écht willen gaan? Want dan regel ik het wel hoor..
roosje78
Geplaatst: 19-02-14 11:50
Tja, mijn mening is beetje besluitloos. Zelf vind ik het nl wel heel erg leuk om naar van Baalen toe te gaan, maar dan wel met z'n allen. Het is immers een clinic georganiseerd vanuit ons topic en samen uit, samen thuis. Marlies vind ik erg leuk les geven en ik heb zeker het idee dat ik er wat van zal leren. Misschien een idee om toch te laten doorgaan op een later moment met z'n allen? Of willen jullie echt niet meer?