Dott schreef:Sandra, ik heb meerdere geprobeerd ja.. enige effect was dunnere ontlasting..
Pff, wat heftig hey. Ook echt een lap uit zn been :| en jij? nog redelijk heel of veel gebroke? om over t psychische deel nog maar niet te spreken.
Is dat lang geleden? zat er iemand in de auto of stond ie geparkeerd ofzo?
Heb je daar nog wel eens last van, of inmiddels alles wel goed verwerkt?
Ik ben wel een stuk minder dapper dan daarvoor en vertrouw ido nooit 100%. Verder had ik schade in mn rug&bekken en daar heb ik echt eeuwen fysio voor gehad en het blijft mn zwakke plek. Ido is toen gehecht maar door zwelling klapte na een dag de hechtingen eruit dus heeft hij drukverband gekregen, maar het is lelijk geheeld, met veel wildvlees en zn hoef heeft een permanente beschadiging (de lap was er aan de voorkant net boven de hoef losgesneden.)
De auto kwam ons tegenmoet rijden, maar reed gelukkig niet snel. Er zaten 2 mensen in die zich helemaal wild waren geschrokken, maar ze waren zoooo aardig. Terwijl de auto echt totall loss was. Die man liet zelfs nog later een bos bloemen bij me bezorgen, terwijl hij helemaal niets aan het ongeluk kon doen! Dat zal me altijd bijblijven.