Cchanny schreef:Mn camera en ik + bewolk weer = mislukte foto's
Echt? Zien dan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Dune_ schreef:Waarschijnlijk kom ik die dag wel langs gereden, mijn paard staat 15 minuten stappen verderop. Vinden jullie hopelijk toch niet erg?
SSDesign schreef:Ja Lisa, ik ben ook meer van de bewolking eigenlijk. Je kunt met zon overigens wel apartere dingen doen. Maar met zo'n meeting lijkt bewolkt weer (licht bewolkt) mij makkelijker. Het is al zo lastig denk ik om 7 paarden tegelijk te fotograferen.
idefix4 schreef:Dune: Echt waar? Dan moet ik met Sam eigenlijk ook snel gaan kijken.
_Dune_ schreef:Jullie gaan toch naar Bosch en Duin? Dat vennetje staal voller dan ik de afgelopen jaren heb gezien. Vorige week ben ik er nog met paardlief doorheen gegaan, het water kwam tot aan zijn buik. En dan ben ik maar niet naar het midden gegaan, ik vond het iets te koud voor natte voeten![]()
Jullie beseffen je wel dat dit vennetje midden in het losloopgebied voor honden ligt? Iets daar buiten kun je trouwens ook prachtige foto's maken in de hei.
Waarschijnlijk kom ik die dag wel langs gereden, mijn paard staat 15 minuten stappen verderop. Vinden jullie hopelijk toch niet erg?
frankiej schreef:zal ik Sam maar meenemen dan? zit ik lekker hoog en droog bovenop die lange benen van hem. whiehaaaaa in volle galop erdoorheen haha
Cchanny schreef:Het is gewoon niet mijn idee van foto's maken
Bewerk er liever zo min mogelijk aan.
En ik heb vaak genoeg commentaar gehad dat me achtergronden wit zijn. En met bewolkt worden ze dus witHeb liever zon met blauwe lucht
_Dune_ schreef:frankiej schreef:zal ik Sam maar meenemen dan? zit ik lekker hoog en droog bovenop die lange benen van hem. whiehaaaaa in volle galop erdoorheen haha
Ik vraag me af of dat uberhaupt nog wel luktMaar dat wil ik wel zien hoor!! Hoe laat ben je van plan om dat te gaan doen? Dan zorg ik dat ik erbij ben
Queelens schreef:Die heb je toch.SSDesign schreef:Ja Lisa, ik ben ook meer van de bewolking eigenlijk. Je kunt met zon overigens wel apartere dingen doen. Maar met zo'n meeting lijkt bewolkt weer (licht bewolkt) mij makkelijker. Het is al zo lastig denk ik om 7 paarden tegelijk te fotograferen.
Geef mij toch maar een beetje zon hoor (niet te fel)
als ik nou een f/2.8 lens had, had ik het niet erg gevonden maar die heb ik helaas niet
LisaDijk schreef:Cchanny schreef:Het is gewoon niet mijn idee van foto's maken
Bewerk er liever zo min mogelijk aan.
En ik heb vaak genoeg commentaar gehad dat me achtergronden wit zijn. En met bewolkt worden ze dus witHeb liever zon met blauwe lucht
He die was ik vergetende zon is inderdaad mooi voor een blauwe lucht
ja doe dan maar zon 6 maart