joyce: jij was er al bijtijds bij dus vandaag. wij zijn vanmiddag tussen 3 en half 5 geweest vanaf giersbergen. bij de rustende jager een lekker ijsje gescoord. er waren weinig ruiters maar wel veel mountainbikers zeg. maar het was een heerlijk ritje. was warm he?
nou gisteren was het bij ons in het bos niet normaal druk hoor!!! allemaal van die stomme mensen die op ons galloppad gaan lopen wandelen maar meestal springen ze wel de bosjes in (en ik ben natuurlijk zo netjes om op het allerlaatste moment te gaan stappen hahah)
haha, das nog geluk dan. ik ga er ook in hoor als ik de kans heb. maar officieel ben je toch ook verplicht om de ruiterpaden te volgen? al heb ik erg weinig vertrouwen in die routes. die eindigen te pas en te onpas.
je hebt nooit de ijsbaan in gemogen met je paard.. ik kan het weten.. maar er word niet echt op gecontroleert maar als ze langskomen en het zien krijg je wel altijd een waarschuwing of een boete..
btw weet je welke boswachter het was of hoe hij/zij eruit zag..?
Gaat er nog een keer een groepje een actieve buitenrit maken daar? Ik kan naar de drie linden komen of naar de rustende jager. Die andere weet ik (nog) niet te vinden? Ik heb een braaf paard...
Edit: Fijn bericht, net Mitch door de dierenarts onderzocht: hij is weer 100% beter, ik hoop at jullie nog plek hebben, want ik en mijn pony willen graag mee !
Djulitaa
Geplaatst: 23-04-09 22:56
natuurlijk mag je mee! we moeten nu onderhand toch echt een datum gaan prikken.. en als er datums worden genoemd wel even reageren