Van Lieren... is ooit naar een paard van mij komen kijken toen ze te koop stond. twee keer zelfs! Ik reed bijn in de gracht toen ik besefte wie ik aan de lijn had
Van Lieren heb ik bij gelest vroeger en is mijn keuze niet echt.Bij pa dan hoor,niet bij Laurens.
Emmelie lijkt me leuk. Bartels doet dat volgens mij niet meer,even als HP en Edward. Johan vind ik geweldig,maar vast niet op korte termijn te regelen. Ik neem aan dat het wel de bedoeling is om het dit voorjaar nog te doen?
Volgens mij is Bartels rete duur. Hadden we dat niet al eens uitgezocht? Dan moest je met 50 man komen ofzo en konden er maar een paar rijden. Zo iets..
Ik heb nog geen reactie van Broere. Maar ik kan sowieso ook dit voorjaar nog niet mee doen. Vanquish wordt pas 4 april weer gescand. Misschien dat iemand tijd en zin heeft om ze te bellen en iets te regelen? Ik schuif dan wel aan als toeschouwer
Hp heeft volgens mij weinig tijd. Emmelie lijkt me ook leuk. Moet zeggen dat ik het snel leuk vindt wie er les geeft
Udo2001
Geplaatst: 18-02-14 12:10
Ik zal wel eens mail sturen naar Bartels, wie weet........ Als iedereen nu even overal informeert. Ik heb Dominique al gevraagd, is trouwens een erg leuke meid en met verstand van zaken!
Voor mij maakt het niet zo heel veel uit wie het wordt, als het maar niet verder dan anderhalf uur rijden is. Is paard het niet mee eens, anderhalf uur is al geen pretje
Hopelijk valt de datum zo dat ik ook weer kan rijden anders moet ik nog een keertje overslaan en kom ik natuurlijk gewoon als toeschouwer!