fjordido schreef:Sommige mensen hebben er gewoon een handje van om op zo'n manier commentaar te leveren dat je humeur meteen naar de knoppen is. Zo deden mijn beste vriendin en ik eens mee met een menoptocht op een dag dat het Nederlands elftal zou spelen. Dus het leek ons leuk om ons in het oranje te steken. Wagentje heel leuk versiert met oranje bloemetjes van tule. En zelf oranje petten op enzo. Vroeg de voorzitter van de vereniging bij de verzamelplaats 'wanneer gaan jullie je omkleden', op zo'n toon alsof we in vuilniszakken rondliepen. Toen we zeiden dat we zo gingen heeft hij ontzettend op ons staan mopperen. We waren daar zo van ondersteboven dat we er echt aan zaten te denken maar niet mee te rijden omdat we dus blijkbaar niet gepast gekleed gingen. Uiteindelijk toch meegereden en we kregen zoveel leuk commentaar van het publiek! "Oh kijk wat leuk gedaan, blablabla. Dat is nog eens leuk tussen al die saaie grote paarden" (wij reden met een shet)
Die man had dat trouwens vaker, dat hij ons zo rot liet voelen. Gewoon door zijn manier van commentaar leveren. Bah.
Ja, en nu ben ik daar in het dagelijks leven al heel gevoelig voor, altijd het idee dat ik het niet goed doe. Maar op paardengebied helemaal, bedoel ik ben een manege ruiter die een eigen paard heeft gekocht. Heb wel eens verzorg/bijrijdpaarden gehad maar geen jaren ofzo.
Nou heb ik ook nog eens meteen een draak (Niaff) hoewel ik gek op der ben hoor, maar een draak

Nu weet ik dat ik wel aardig op mn gevoel kan vertrouwen, zo was ik met Sjel al bezig hem magnesium chelaat te geven en beperkt gras ed omdat ik het vermoeden had dat ie insuline resistent is, wat bevestigd werd door de DA, dus daarin zit ik dan wel goed.. maar toch.. zo'n opmerking maakt dat ik dan het gevoel krijg dat ik hem mishandel haast xD