Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Ooooh toen ik op dat zadel van Arsen ging zitten.............het voelde alsof ik op een dik donzen dekbed ging zitten. HEERLIJK!
Zie net in de Aldi-folder een campinglamp. Is er iemand die zo'n ding heeft? Voor als we met z'n allen buiten zitten 's avonds?
Of misschien iets van kaarsen ofzo.
WenK schreef:Heb de dranken-inkoopster even lief aangekeken... Kan ook wel biertjes vragen als daar behoefte aan is?
klien schreef:ik neem een zak waxinelichtjes mee. misschien heeft iemand nog glaasje daarvoor om ze in te zetten?
wij gebruiken voor buiten vaak van die glazen yoghurt bakjes die je in Frankrijk in de supermarkt hebt. Zolang het maar licht doorlaat en hoger is dan het kaarsje, anders blaast de wind ze steeds uit.
drankvoorraad schreef:Eva : 2 flessen rose, 3 flessen champie (voor zaterdagavond)
Wendy: 2 flessen rose, 1 fles wit, 12 shotjes
drankvoorraad schreef:Eva : 2 flessen rose, 3 flessen champie (voor zaterdagavond)
Arie: onbekend aantal flessen rosee
CielitoLindo schreef:drankvoorraad schreef:Eva : 2 flessen rose, 3 flessen champie (voor zaterdagavond)
Klien/Alke: 2 taps à 3 liter rosé, fles wodka, 4 pack cola
Effe aanvullen
CielitoLindo schreef:Goed bezig Arieschatjepoepie
Jacq: fles Bacardi Razz --> verder moet ik nog shoppen, dus hangt af van deze inventarisatie
drankvoorraad schreef:Eva : 2 flessen rose, 3 flessen champie (voor zaterdagavond), paar flessen cola-zero
Jacq: fles Bacardi Razz --> verder moet ik nog shoppen, dus hangt af van deze inventarisatie