Ik heb net toch voor €10 die oordopjes kunnen regelen. Ze konden niet hardmaken dat ze erbij zaten en ik kon niet hardmaken dat ze er niet bij zaten. Dus hebben we ieder de helft betaald. Vind ik wel netjes. Heb ook eten gehaald, van die vierkante cream crackers, Liga biscuits, van die zure matjes groen en rood en kaneelbeschuitjes van Verkade.
Ik heb nu alles in één rugzak, die gaat het bagageruim in. En dan alleen mijn schoudertas als handbagage. Daar zitten mijn tijdschriften in, telefoonlader/cameralader, paspoort, portomonee, dagboekje, haarborstel. Daar doe ik dus geen eten in, mag volgens mij niet in het vliegtuig...of wel? Dan doe ik daar wel wat in. Maar ik wil niet dat het weggegooid word ofzo...
Tja...ik heb al mijn kleren, schoenen, eten, toilettas in die ene grote rugzak gepropt.
Ik heb echt geen zin om met nog een tas én dan nog mijn handbagage te slepen. Dat was een ramp in Amerika. Toen moesten we steeds overstappen met de bus en met je spullen slepen...word je heel chago van. En aangezien we toch redelijk wat moeten lopen en sjouwen wil ik zo min mogelijk meehebben. En deze kan ik gewoon op mijn rugdoen.
Ja...die heb ik ook als handbagage. Heb ook 2 van die zakjes bij de Etos gehaald. Eentje doe ik dus bij mijn handbagage want mijn lipgloss zit erin en anti jeukspul, paracetamol/poeder en deospray.