Seb8iaan schreef:Van de roman of dummies?dummies, de roman kan ik aan verder werken maar de zin is er niet nu ik niet kan gaan naar de meeting.
xStephanie schreef:HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN? Ik wel MAAR IK HEB ER OOK WEL ZIN IN!!!!!!!!!Eerst een mini-meeting in de trein!
Exitium schreef:Quad schreef:De gehaktballetjes zijn bijna klaarrr!! Stuur je er een paar op? Zal je toch naar Utrecht moeten
Alle tshirts zijn klaar! taarten zijn klaar!(alleen nog gesneden worden), spulletjes staan klaar.IK BEN ER KLAAR VOOR!EN HEB ER ZOOO'N ZIN IN
Ik heb er ook zo'n zin in! Zo lekker slapie doen, morgen vroeg de laatste hapjes maken en dan... PARTY!!
Lieverds, vanavond is helaas mijn knappe meisje ingeslapen. Opstaan en bewegen kon ze niet meer. Het was niet meer de hond die het geweest is. Ik ben er morgen gewoon bij en hoop dat jullie me een beetje op kunnen vrolijken Tot morgen
xStephanie schreef:Lieverds, vanavond is helaas mijn knappe meisje ingeslapen. Opstaan en bewegen kon ze niet meer. Het was niet meer de hond die het geweest is. Ik ben er morgen gewoon bij en hoop dat jullie me een beetje op kunnen vrolijken Tot morgen Won't be there, maar hiervandaan!