@__Jojo__ Je ziet er harstikke goed uit je hoeft je echt nergens voor te schamen..
@ alle fotograven Wat een mooie foto's echt mijn complimenten, want het weer zat af en toe niet helemaal mee.
Ik ga denk ik een fotoboek laten maken als alle foto's geplaatst zijn.. haha Als ik de foto's zie krijg ik weer dat kippevel gevoel toen ik in september vorig jaar bij hem ging kijken!!!
nicollol
Geplaatst: 02-04-12 23:47
Daar ben ik dan.. Ik kan eindelijk na week berichten plaatsen ook op de niet paarden Forum's.. Jullie gaan mij dus ook wat vaker zien met typen.. hahaha
Ik wil als eerste iedereen bedanken voor de gezellige dag.. Top dat ik op laatste moment bij de groep mocht voegen
Ik vind ook erg leuk om alle reacties en fotos te lezen!! super ( weet niet of ik aan jullie als profesioneele fotograven kan tippen.. )..
Haha die ene foto.. waar ik een foto aan maken ben.. Errug leuk .. had ik nog niet van mezelf.
Ik ga mijn fotos met paas weekend uitzoeken.. ( of miss wel eerder vind wel erg leuk.. hihi.. ) Heb ook alleen soort van toetsweek.. dus moet ook eff aan de slag..
Wat een mooie foto's komen er voorbij. Ik wil ook graag zulke mooie foto's van mijn nieuwe aanwinst. @NinaCharlie: de bewerking van Rianne en Unique die heeft wel de Wauw factor
Ik denk het ja.. Baal er wel behoorlijk van, heb deze dag wel gebruikt om meer met mn instellingen te doen,maar dat is op sommige foto's wel te zien..
fotac
Geplaatst: 03-04-12 15:39
Ach, als je het een paar keer hebt gedaan vind je het veeel fijner dan de automaat weet ik bijna zeker Je moet het alleen even doorhebben welke instellingen je moet gebruiken bij zon of bewolkt of actie en portret enzo
Lara
Geplaatst: 03-04-12 15:40
Nja dan is zo'n meeting fijn, je hoeft je geen zorgen te maken dat eigenaren te weinig foto's krijgen met al die fotografen