yep indd niet weg halen! Die zwart wit foto van archy vind ik ook echt geweldig! De rest ook ha ha.
Duke
Geplaatst: 29-04-12 09:53
Moderatoropmerking:
Als niemand er problemen mee heeft, laat ikmde foto's gewoon staan. Het niet de bedoeling om posten met tig foto's te plaatsen, maar de max van 2 foto's geldt op BM niet omdat BM-verslagen er niet meer is.
ben heel benieuwd marianne!! Lisa ik kan niet inloggen op de galerij! Heb me al geregistreerd vorige week! Nu was ik mijn ww vergeten en heb ik net een nieuw ww aangevraagd en zou daarvan een bevestigings mail krijgen, Maar krijg die niet binnen! Zodra ik me opnieuw wil registreren dan lukt dat niet omdat ik al geregistreerd sta.
Wie vergeet dan nu ook na 1 dag al zijn wachtwoord haha, ik zal het voor je regelen.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 29-04-12 21:50
Er komen zowel hier in het topic als in de Gallerij weer hele gave foto's voorbij Ik moet nog even over de prijzen nadenken, dan zal ik later deze week mijn foto's ook in de gallerij zetten.
Ik heb hetzelfde emailadres en gebruikersnaam opgegeven en kreeg een mail dat ik het alleen nog maar hoefde te activeren. Maar dat lukt niet want er treed iedere keer een fout op.
Ik van alle paarden in ieder geval minstens één foto geupload in de gallery. Maar ik heb nog foto's liggen die klaar gemaakt moeten worden om te kunnen uploaden, dus van mij is nog niet alles binnen....