@Nath: Er zijn vast wel meiden die dichter bij jou in de buurt wonen en wel mee willen naar Dippiedoe Wel jammer dat iedereen een beetje verspreid woont dan hea..
Emmen gaat het voor mij ook niet worden Is voor mij dik 3 uur rijden en naar Steph ook, dus 2 x zo'n stuk rijden alleen zie ik niet zo zitten.En nath, naar Dippiedoe wil ik wel, hoor
emmen is voor mij ander half uur en kan er eventueel een weekend van maken ben er geboren en mijn familie woont daar
Maar hoeveel animo is er ongeveer voor een meeting in Emmen???Dan kunnen we misschien alvast wat data doorgeven..?
megan8 schreef:Maar hoeveel animo is er ongeveer voor een meeting in Emmen???Dan kunnen we misschien alvast wat data doorgeven..?nog maar een apart topic voor emmen ? haha wordt het helemaal onoverzichtelijk!
bijv weekenden volgend maand zaterdagen09-april 16-april23-april30-april07-mei14-meibij mij komt begin van de maand het beste uit ivm met geld en wat is dan planning dierentuin
Denk dat we beter ff een apart topic aan kunnen maken Sarona.. zodat het wat overzichtelijker is Edit: Oh.. je post net voor mij aan..
@ Nath: Ik heb zojuist even gekeken hoever voor mij het naar Dippiedoe toe is en dat is voor mij korter dan dat ik naar Emmen toe zou gaan..Dus voor mij zal ik voor dippiedoe kiezen maar dan even onder voorbehoud wbt data's
In Best. ( http://www.dippiedoe.nl )Ik wil wel een apart topic openen, maar is het niet vervelend dat er dan zoveel meeting topics door elkaar lopen?
ja er is een topic voor dierentuin emmen en mensen wouden voor dierentuin amersfoort en nu ook nog een meeting naar dippiedoe, haha
dippiedoe wordt het voor mij ook niet, is 2,5 uur rijden en dan zo op het laatst in de zwangerschap durf ik dat dan niet aan.