Hoi, sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar ik had eigenlijk een vraagje aan de fotograven..
Ik heb me aangemeld bij de rit voor de L&DD als model, en daarbij werd om een hoofdfoto van Soniek gevraagd. Hierbij heb ik toen een foto van hem en mij neergezet, alleen is die foto niet up-to-date.. Wel van zijn kant,maar ikzelf ben veel veranderd in mijn gezicht doordat ik een kaakoperatie heb gehad (boven en onder). Moet ik dit erbij zetten of maakt dat niet zoveel uit voor jullie?
Ik wil me echt nergens mee bemoeien, maar jullie hebben nu als datum 6 maart. Vergeet niet dat het dan carnaval is en er altijd dweiltouren (carnavalswagens met muziek en mensen) rond rijden die ook een stop maken bij bos en duin..
Mocht je meer informatie willen hebben over dat gebied / mogelijkheden mag je altijd pben hoor. Ik rijd daar al zolang ik me kan herinneren in de duinen. Succes ermee!
Ja, ik moet nog een topic maken, maar volgens mij had ik jouw foto's al? Anders: kleinvosje@gmail.com ! Ik ga zo eerst eens kijken hoe het met madammeke is!
Ja, inderdaad, alleen je had als onderwerp Foto's deel 1, dat doet vermoeden dat er nog een deel 2 is ?
Marlinda
Geplaatst: 02-01-11 20:29
kleinvosje schreef:
Ja, ik moet nog een topic maken, maar volgens mij had ik jouw foto's al? Anders: kleinvosje@gmail.com ! Ik ga zo eerst eens kijken hoe het met madammeke is!