Het maakt mij ook niet uit, maar ik slaap slechter met iemand naast mij. Stapelbed mag ook, vind ik prima.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 22-04-09 22:13
Dat belooft vrijdag wat te worden Marlies
Stapelbed vind ik geen probleem. Zolang ik maar rustig kan slapen. Texel is ook vrij prijzig, dit ook door de bootovertocht. Ardennen zijn net zo duur als in Nederland, enig verschil zijn de reiskosten. Eerst maar eens even kijken wat iedereen wil gaan doen, dan kunnen we de lokatie bepalen.
Ja, ik zal niet best slapen maar dat maakt niet uit....ben wel wat gewend ik kan zondag eindelijk (na 4 weken niet) bijslapen....als ik dan terugkom van werken ga ik douchen, eten en mijn bed in tot ongeveer 3 uur..daarna moet ik naar een verjaardag en eten bij een collega.
Dat scheelt, ik ga zondag ook even uitslapen. Heb al gemerkt dat het pas rond 2100 uur schemerig begint te worden. Ga dus zaterdag denk ik ook rond die tijd naar huis, weet ik zeker dat ik niet in slaap val omdat het donker begint te worden en door de vermoeidheid (kan ik me beter concentreren). Is het goed als ik vrijdag een flesje cola meeneem en in je koelkast bewaar voor zaterdagavond naar huis?
Val je dan ook uit bed als je bovenin de stapelbed lig? Mag je van mij ook alleen in bed
Wat zou iedereen willen gaan doen in een weekendje weg? Kunnen we kijken of het overeenkomt en dan kijken waar we willen zitten.
Dacht al dat het niet uitmaakte, maar dacht vraag het toch maar even
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-04-09 18:01
Nou, dan ooknog maar even een reactie van mijn kant. Ik vind het idee heel erg leuk, alleen.... ik kan dus absoluut niet met andere mensen op 1 kamer slapen.... Bovendien denk ik dat je niemand een plezier doet door ze met mij op 1 kamer te laten slapen, met mijn gespook, maar das een ander hoofdstuk natuurlijk. Maar ik heb echt mijn slaap nodig, en die krijg ik niet als ik een kamer deel. Dat is voor mij altijd een groot bezwaar mbt ergens gaan slapen. Bovendien zit ik sowieso met véél bagage, tel even 2 zuurstoftankjes en vanwege mijn nek moet ik sowieso mijn eigen kussens mee. Daar gaat baggageruimte Verder weet ik niet of in elk huisje wel zuurstoftanks toegestaan zijn, ook nog iets waar ik rekening mee moet houden.
Verder zit ik met de planning. Ik heb vandaag een knoop doorgehakt om me ergens op te laten testen, en de uitslag van die test krijg ik rond half juli. Afhankelijk van die uitslag kan het weleens zo zijn dat ik absoluut geen behoefte heb aan welke meeting of welk uitje dan ook........
Totslot natuurlijk die altijd vervelende financien, maar ik heb al door dat ik daarin niet de enige ben, dus ik denk dat dat nog het minste van mijn zorgen is.
Al met al vind ik het een erg leuk idee, en ik ga heel erg balen als jullie gaan zonder mij, maar ik weet echt niet of het haalbaar is. Ik denk dus dat jullie eerst maar moeten kijken wat jullie willen en gaan doen, en dat ik dan maar moet kijken wat voor mij nog kan. Eventueel misschien dat ik anders nog een losse dag kom, of iets dergelijks. En anders moeten we gewoon meteen daarna maar weer een volgende meeting plannen
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-09 20:42
Maakt mij niet uit waar we heen gaan. Als we maar wat op de kosten letten, en gewoon het eten al vanuit NL meenemen, scheelt je zoiezo alweer uit eten gaan of het stervensdure eten op campings/bungalowparken..
Ik slaap overal doorheen, dus van mij geen last. Het schijnt wel dat ik kan praten in mijn slaap Maar dat was volgens mij vroegah want ik hoor er niemand meer over
Heb er nog 1, geen idee of die heel anders is...load ik ook even up.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-04-09 21:12
vast niet, ik was moe geloof ik
C_arola
Geplaatst: 23-04-09 21:12
Ik praat nog weleens in mijn slaap en heb nachtmerries. Ga dan verder niks raars doen, maar schrik op en ga dan verder praten en dan weer slapen. Heel soms was het een heftige reactie en kon mijn vriend me maar net rustig krijgen (was kennelijk erg angstig), maar ik denk niet dat dat bij een weekendje weg zal gebeuren hoor
Wat willen we allemaal gaan doen? Aan de hand daarvan kunnen we kijken waar enz. Mij maakt het niet zoveel uit, mooie omgeving, leuke plaats om te verkennen, ergens mountainbiken ofzo ook leuk.
Leuke foto!
Onali
Geplaatst: 23-04-09 21:13
Zolang je maar niet gilt zoals Bella (Swan)
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 23-04-09 21:14
C_arola
Geplaatst: 23-04-09 21:17
IndianLady schreef:
Zolang je maar niet gilt zoals Bella (Swan)
Ehm, toen ik echt angstig was, de heftige momenten zeg maar, toen wel Nadeel of misschien ook wel voordeel, ik kon me er toen niks van herinneren...