hoe was het trouwens geweest Djuul..??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frankiej schreef:hij genoot net zo veel als ik. lekker aan een ontspannen teugel rijden, behalve dan bij die plassen. trailer heb ik toch al een maand of 4 hoor. kunnen er 2 in. volgende keer gaat sam wsl ook mee. overigens kan des niet tippen aan sam's snelheid hoor haha
frankiej schreef:ben niet op de grote vlakte geweest, wel 2x op een klein zandstuk. thuis heb ik eergister nog gereden in een voor 70% blank staande bak. maar dat water oogt helderder dus ik denk dat ie de zwarte prut niet vertrouwde. ik moet zeggen dat ik zelf ook voorzichtig liep toen ik hem aan de hand door een van die plassen loodste. maar dat komt allemaal wel. rengalop is ie geen voorstander van, doet ie los in de bak ook niet. maar ik vind het wel lekker relaxed rijden
afgelopen winter zijn we ook al een paar keer met prince en des in de kar op zondagmiddag bij antje wezen rijden...
XxDiandraxX schreef:nee er is een HK topic van ons.. ik neem aan dat we dan daar maar verder moeten kletsen..
hier vanuit spanje het weer is heerlijk al 4 dagen 25graden..lekker werken, bruin worden en zwemmen elke dag en morgen gaan we naar gibraltar, engeland en het enige stukje van europa waar nog apen in het wild leven. wel oppassen voor me tas en eten want dat jatten ze gewoon uit je handen weg..