Stappers uit Fryslan, meld je!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:35

Wat een vervelende en misschien wel shenante dingen hoor ik toch over buikklachten . heb zelf gelukkig geen last van op een
buikpijntje af en toe eens na .. Maar ze kunnen er verder niks aan doen dan ? :(:)
Vriendin van mij heeft spastische darmen ofso dus die moest zolaat eten en zolaat mediscijnen en had altijd gezeur dus
kan me enigsinds indenken dat het zeker niet fijn is :n

Grr op school maar doen echt niks nuttigs vandaar dat ik bokt nu .. had me vanmorgen verslapen dus eerste uur gemist en dus ook
me herkansing op de toets .. Oepss ! Nouja gelukkig kon ik hem vanmiddag nog doen .. tot half 2 school en dan gelijk naar stagee
daar tot zes/half zeven dan naar huis kwart over 7 half 8 thuis, omklede en naar oefenparcours op manege en anders meot ik eigenlijk
naar shadow en coco .. maan veel te veel drukte als je het mij vraagt :7 ben kapot wil liefst gewoon slapen de halve dag :z

nou zal nog even leren voor de toets en dan zien hoe we het overleven vandaag :=

Sence

Re: Stappers uit Fryslan, meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:36

waar moet je stage lopen

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:05

Hee shanedow ging jij ook nog mee morgen?? Ik heb even heerlijk uitgebreid gedouched := volgens mij gaaat er vandaag niet veel uit mijn vingers komen.. ik ben toch lui :)) wel ff een nieuwe advertentie gemaakt voor mn mams op bokt :D zal zo wel ff linkje plaatsen hihi.. zometeen ff lekker acrylnageltjes maken.. :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:09

ik had mezelf voorgenomen alles even goed op te ruimen, te boenen en te poetsen, want morgen komt er een schilder om ons huisje af te verfen *\o/* maar ik beland steeds weer achter de laptop :')... jullie schuld! te leuk topic

ik wil ook me nagels doen := maar heb geen remover. acrylnagels zijn wel vet!

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:11

Ja ik heb zo'n ding dat ik ze zelf kan maken.. hoop dat het goed gaat lukken want soms wil het niet echt :P pruts ook maar wat aan hihi.. :P ja dat heb ik nou ook.. vind dit topic echt veeeeel te leuk!! Elke keer als ik langs de pc loop.. oh ff kijke of er al iemand wat heeft gezegd :P ik heb wel remover maar daar heb jij weel niet zoveel aan :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:13

haha ja altijd even kijken of er iemand wat heeft gezegd _O- ik heb niet veel aan jouw remover nee :') straks maar even naar de winkel. heb wel zo'n ''removerstift'' maar als het helemaal mislukt dan helpt dat niet :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:16

ohw wat doet zo'n remover stift dan? Ik maak van nagelakken altijd een enorm zooitje.. alles zit er zo'n beetje onder en dan ben ik nog niet eens begonnen :')

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:18

_O-

als je dan hebt geknoeit rond de randjes van je nagel, dan kun je het daar weg halen. Voorheen deed ik het wel eens met een wattenstaafje gedoopt in de remover. Maar dit is een puntige stift met remover erop :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:22

hmm handig.. ik moet straks nog naar de etos.. ff kieke of ze daar zo'n ding hebben :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:24

:+

ik ga maar weer eens een poging doen tot afstoffen...(word weer lekker niezen)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:44

Sence schreef:
Ik ken alles van buikklachen :') heb mn hele leven al gevoelige darmen, erg vervelend als je op school, op visitie oid bent... Dan kan ik soms een hele lange tijd op het toilet doorbrengen _O-

Jep, vandaag na t hoorcollege ook meteen naar de wc gerend... Hoppa, zit je weer 10 minuten, wil je je broek op hijsen en dan denk je oke laat ook maar weer, ik blijf nog wel even zitten. Ik word er zo moe van. Maar ook gewoon omdat ze niets kunnen vinden, en t dan maar weer op buikgriep gooien. Ja sorry hoor ik heb toch niet elke maand buikgriep :+ En dat is het ook niet want dan voel ik me helemaal beroerd, en tussen de wc beurten door, voel ik me over t algemeen gewoon goed. Alleen nu komt er bovenop dat ik ontzettend moe ben..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:49

Ja precies, ben je zo goed als weer klaar om de wc uit te gaan, oh toch maar niet :+ Lijkt me inderdaad sterk dat het buikgriep is... ik heb er 1 keer voor bij de dokter geweest, maar die wist het ook niet.

Als ik buikpijn krijg en ik ga niet direct naar toilet, ga ik zweten, zwarte flitsen voor de ogen en word ik helemaal slap

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:52

Sence schreef:
Ja precies, ben je zo goed als weer klaar om de wc uit te gaan, oh toch maar niet :+ Lijkt me inderdaad sterk dat het buikgriep is... ik heb er 1 keer voor bij de dokter geweest, maar die wist het ook niet.

Als ik buikpijn krijg en ik ga niet direct naar toilet, ga ik zweten, zwarte flitsen voor de ogen en word ik helemaal slap

Klinkt alsof wij het zelfde hebben :+ Ik heb inderdaad ook wel bij toetsen op school enzo gezeten (middelbare nog) dat ik helemaal begon te zweten en de lettertjes over het papier zag dansen. En als ik dan niet onmiddellijk ga krijg ik onwijze krampen en begin in te trillen en als ik dan nog niet ga doet het zoveel pijn dat ik er van moet huilen. ZO irritant als je dan niet kunt/mag. Ik liep dan altijd maar gewoon weg, ja sorry zij kunnen toch niet beoordelen hoe ik me voel :+

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:00

Ik ga wat eten en dan ga ik op bed :( Ben echt zo moe! Gordijntjes dicht en ff uitrusten... Vanavond ook maar weer vroeg op bed denk ik. Of lekker voor de tv hangen. Niet computeren in ieder geval, dus niet te veel praten vandaag, want dan moet ik t allemala weer bijlezen voor morgenavond :+

nou, doeidoei allemaal..

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:19

Arme Jolien.. :(:) Sterkte, lekker uitrusten en dan ben je morgen weer fit

Nadine: Je mag mijn huis ook wel doen, staat nog wel een afwasje :+

Goh, ik ben eindelijk weer een beetje opgewarmd op kantoor maar man wat een rot weer. Van mij mag het wel rap warmer worden, graadje of 20 met zonnetje.. Mhhh :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:39

Klinkt inderdaad een beetje als hetzelfde Jolien! Eindelijk iemand die hetzelfde heeft als mij _O-

Jildou, je wilt niet weten wat hier voor afwas staat! Maar goed, als ik het optijd klaar heb, loop ik naar jouw huis en hopelijk doen de katten de deur open, dan doe ik jouw afwas ook wel even :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:20

Hahah ja de katten die doen vast open :') ik heb Devica net gezien.. :P ze was aan het werk en toen zag ik haar hihi.. moest wel ff 4 keer kijken of het dezelfde was en zij ook bij mij geloof ik :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:45

haha alvast even voor spieken :P

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:08

Nadine, tuurlijk doen mijn katten open. Halloo.. het zijn wel afgetrainde superkatten. Het is dat ze niet zo van water houden, anders deden zij de afwas voor me hoor :j

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:22

Dat is wel balen ja dat ze niet van water houden, was makkelijk geweest. Kom je thuis, is je afwas gedaan!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:27

Oef.. wat een heerlijke dagdroom is dat zeg :Z

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:29

who needs a man :+

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:41

Ikke in dat geval twee! :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:56

Hahaha :P he vandaag de nieuwe auto toch???

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:00

nee nadine.. het ligt er als een vort bij nu haha