Ik ben een latertje nu, maar goed als je moeder bij hollands next millionaire op tv komt dan ben je nog laat wakker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JAZZ4ff schreef:Breng vandaag mijn 5DmkII +24-70mm f/2.8 L en de 7D voor calibratie naar Canon Amstelveen
voor verzending naar http://www.techrepair.nl/ .
Samen met 70-200mm L 2.8 voor een beschadigde filterring en 70-200mm f/2.8 IS L voor speling in de voorste deel van de lens.
JAZZ4ff schreef:Krijg vervangend materiaal, krijg je als je bij Canon geregistreerd ben met je materiaal.
Ze garanderen wel in 3 werk dagen gereed te zijn, zou dus vrijdag weer terug moeten zijn (gelukkig geen maanden zoals bij iemand hier).
Heb nog een 5DmkII en 1DmkIII en een 3de 70-200mm f/2.8 L
LisaDijk schreef:Morfeo kan helaas niet meer mee, hij gedraagt zich de laatste tijd op en top hengst.
dus we gaan weer op zoek naar een vervanger!
LisaDijk schreef:Heeft hier iemand nog een mooi bruin zadel liggen?
[EA-GZ-RP] [GZ] A merk bruin dressuur zadel 17 a 17,5 inch
Courses schreef:Moet je nog steeds wachten?JAZZ4ff schreef:Krijg vervangend materiaal, krijg je als je bij Canon geregistreerd ben met je materiaal.
Ze garanderen wel in 3 werk dagen gereed te zijn, zou dus vrijdag weer terug moeten zijn (gelukkig geen maanden zoals bij iemand hier).
Heb nog een 5DmkII en 1DmkIII en een 3de 70-200mm f/2.8 L
Maanden en geen vervangend materiaal was mijn verhaal
idefix4 schreef:LisaDijk schreef:Heeft hier iemand nog een mooi bruin zadel liggen?
[EA-GZ-RP] [GZ] A merk bruin dressuur zadel 17 a 17,5 inch
Ja, die heb ik, maar dan moet ik voor Des een nieuwe bestellen.Die is maatgemaakt. Moet je maar eens bekijken. Ik denk alleen niet, dat ze hem leveren voor het geld wat jij in gedachten hebt.
Ik geloof dat Frank hem meebrengt. Deze is 17 inch en VZ, met een 16,5 inch boom. Langer kon niet op Des. Dus echt helemaal speciaal maatgemaakt. en het rijdt me toch lekker! Ik heb connecties in Engeland.
Hij bouwt ook heel mooie dressuurzadels. Daar heb ik er één van.
idefix4 schreef:Dus de reserve-lijst wordt weer aangesproken. Ik ben benieuwd wat de samenstelling uiteindelijk wordt. Wel fijn dat er zo veel aanmeldingen waren! Jammer dat Morfeo niet mee kan doen. Kan het niet nog bijtrekken voor 6 maart? De meesten komen tot zichzelf als ze weer een aantal uurtjes buiten hebben gestaan.