Afoort daar ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Kan het me niet eens meer herinneren en dat terwijl ik er op een steenworp afstand van woon en voorheen nog dichterbij woonde.
sarona27
Geplaatst: 20-03-11 21:23
Ducktape dat ik daar niet eerder aan gedacht heb hahahahaha maar wat is er in amersfoort dan ??
Nagyl
Geplaatst: 20-03-11 21:24
kanonnen, ik woon echt serieus irritant voor een meeting... ik reis me een breuk zo hahaha
SuSem
Geplaatst: 20-03-11 21:24
Nee, dat zou ie nooit doen.. Hij heeft er van de week nog ff in gereden en hij is helemaal weg van m'n auto.. hij zei al, dat als ik hem niet meer kan betalen ivm geen werk hij die kosten wel opzich wil nemen, maar wegdoen mag ik hem voorlopig niet
Ja Netje in de uithoek Tenzij we naar Toverland gaan, dat ligt wel een beeeeetje bij je in de buurt toch? In iedergeval beter als A'foort, Rhenen, Arnhem, Emmen enz...
Nathalie
Geplaatst: 20-03-11 21:26
Netje, wat mij betreft mag het ook zuidelijker. Hier zijn ook leuke dingen te doen hoor!!
[edit] Toverland is idd ook erg leuk. En hier heb je ook Dippiedoe, ook leuk!
Zal eens een keer met hubbie overleggen, lijkt me namelijk wel leuk voor haar.
_SC_
Geplaatst: 20-03-11 21:39
Ja het is echt leuk hoor Hier heb je zelfs speciale peuterochtenden voor kindjes tot 2 jaar en dan kun je voor de helft van de prijs naar binnen en krijgt je kindje een glaasje Ranja
Ik wil best een meeting organiseren bij Dippiedoe, maar weet niet wat anderen daar van vinden. Het zal niet voor iedereen dichtbijj zijn. Even afwachten.
Voor mij gaat Emmen het niet worden, omdat de meeting bij Steph ook al zo ver is zie ik dat niet zitten om 2 x zo ver te gaan. Ik zie wel wat de rest wil, en anders dan zie ik iedereen wel bij Steph.