Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Oh, ik heb geloof ik ook nog gewone zadeltassen, maar weet ff niet of die aan mijn Kentaur kunnen... Hmmm, die moeten met klipjes en mijn zadel heeft geen ringetjes achter...
En een bodywarmer is wel handig...
Marliesje schreef:Hoelang is die rit nu die jullie gaan maken?
dynamiek schreef:manzano schreef:Vlakbij de zandvlakte zit sowieso de Paalhoeve KlienKun je ook paarden aanbinden enzo.
Oh vandaar!! Ik bedoelde idd de huurtrailer. Wel handig met de fiets ook
Sorry kwam jullie topic net tegen en ik zal niet meestemmen hoor![]()
Ik woon in de buurt van de Paalhoeve maar deze is dicht ze zijn aan het verbouwen.
Als jullie toch die richting oprijden is het misschien leuker om hier na toe te gaan, zit aardig dicht in de buurt van de Paalhoeveje moet richting Dops Heel Del rijden, het zit niet aan een ruiterpad vast en is dus wel illegaal het is een heel groot meer waar je heerlijk met je paard kan zwemmen.
PS er zitten hier nog geen dazen, heel veel plezier met jullie ponykamp!!!!effe foto van iemand anders geleend
_Rijkie_ schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Voor 90 % zeker is mijn paps s'middags vrij en kunnen we ron 12.30 al gaan rijden![]()
![]()
Kan ik ons bed opmaken Eef als jullie Carlos gaan halen
CielitoLindo schreef:Hahaha marlies gaat toch overstag
klien schreef:WenK schreef:Oh, ik heb geloof ik ook nog gewone zadeltassen, maar weet ff niet of die aan mijn Kentaur kunnen... Hmmm, die moeten met klipjes en mijn zadel heeft geen ringetjes achter...
En een bodywarmer is wel handig...
maar wel voor en ik heb zadeltassen die voor op de hals rusten
_Rijkie_ schreef:Als ik Taco mee had had ik het misschien wel gedaan, maar het is vragen om problemen met Romina om langer dan 2 uur door het zware zand te gaan rijden.
manzano schreef:Hoezo arme billen.........merk je niks van als je in verlichte zit over de duinen crosst
Ariebombarie schreef:_Rijkie_ schreef:Als ik Taco mee had had ik het misschien wel gedaan, maar het is vragen om problemen met Romina om langer dan 2 uur door het zware zand te gaan rijden.
blijf ik wel met jou lekker penny'en met Mientje