Hihih.. ik schaam me alleen een beetje voor mijn houding
Ilona
Geplaatst: 02-04-12 19:33
Wauw! Die laatste is prachtig, toch benieuwd waarom de lucht er bij jou zo mooi uit ziet en bij mij alleen maar wit kleurt haha! Ik heb ook nog 3 foto's!
Collina
BlinQ heeft zin in een galopje
Semmetje
Geplaatst: 02-04-12 19:33
Ik ga zo even sporten (Zumba) en dan ga ik vanavond denk ik maar is een facebook pagina aanmaken
Semmetje
Geplaatst: 02-04-12 19:37
HAha de actie foto van BlinQ toen Koen achter hem aankwam zette hij het toch maar op een lopen.. Maar nu moet ik echt weg.. tot straks!!
wauw mensen!! De foto's zijn echt zo gaaf geworden!!
Kaaaren
Geplaatst: 02-04-12 20:25
mooie foto's Astor! Ze komen op mijn beeldscherm wel wat rood over, vooral bij die hoofd foto in het midden. hebben meer mensen dat of ligt het aan mijn scherm?
Bij mij valt het wel wat mee maar ze zijn gewoon wat warmer van kleur. @ ilona, geen idee waarom mijn lucht blauwer is, maar die van jou zijn wat lichter denk dat daarom de lucht witter op kleurt. Wat je wel eens kunt proberen is een polarisatie filter, die had ik er nu niet op maar dan is het nog intenser, de kleuren.
Faelivrin
Geplaatst: 02-04-12 20:38
Semmetje schreef:
wauww femke jou foto's zijn ook al zo mooi..
Hihih.. ik schaam me alleen een beetje voor mijn houding
Wat is er mis met je houding? Valt wel mee toch? Vind het netjes hoor, zo. @ Kaaaren, prachtige foto ook weer!
Ja, alleen als je dan je instellingen 'fout' (in dit geval witte lucht, niet fout, maar blauw is wat je wilt) doet dan is het witte nog witter. Dus.. Haha.