Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahahaha
jeetje... Ging je morgen nou wel of niet mee?
Volgende keer moet je wel mee hoor!!
Ik heb eeeeccht geen zin om vandaag iets te doen! Ga me vandaag al even lekker voorbereiden op morgen
kleertjes bij elkaar zoeken en evt. wassen, even mn nageltjes bij werken
nog ffies opzoek naar een kroontje en verder nog geen idee.. Heb last van mn maagje.. gister heeft mn paps bami gemaakt en normaal is dat altijd heeeeel lekker.. alleen had mn moeder niet gewoon een bami pakket meegenomen maar een thais groente pakket en die bami was me toch een partij pittig.. damn.. zaten er dus gewoon spaanse pepers in.. en niet alleen het velletje want die is niet zo pittig nee ook gewoon de zaadjes en die zijn wel heeeeel pittig.. vind ik niet zo grappig nu..
jij hebt ook een lekker dagje jolien, hope dat je morgen echt weer beter bent want je moet wel mee hoor
ik ga vanmiddag ergens.. mn zusje is op Friesland College om een dagje mee te lopen (kijken of ze die opleiding leuk vind) en als ik die straks op ga halen haal ik ook meteen kroontje

hoef pas om 12 uur te werken, en heb nu niks te doen... Straks shoppen in de Action
) En ik zit er ook nog eens heerlijk en fijn mee op school.. Nice... Tis dat dit allemaal verplichte lessen zijn voor punten... Maar anders.....
echt klotig dat het inderdaad allemaal verplicht is anders kon je lekker onder de wol uitzieken!!
heb mn hele leven al gevoelige darmen, erg vervelend als je op school, op visitie oid bent... Dan kan ik soms een hele lange tijd op het toilet doorbrengen