Mijn mama wil ons meby wel brengen. Dan komen we bijvoorbeeld eerst even bij ons( Charlotte of ik ) en dan even wat drinken, bijkomen van jullie reis. En dat we dan naar het strand gaan ofzo?
Het is trouwens voor Rosalie & Jesper wel echt te lang... Maar met hun zou ik ook wel in het Noorden willen meeten hoor? Dan slaap ik gewoon een paar daagjes bij mijn oma bijvoorbeeld. (Die woont in de wijk waar Jespers tante(?) ook woont. )
En als Marloes wilt, mag ze dan ook gewoon mee hoor, mijn oma vind dat allemaal wel prima. En misschien zou Lisa dan ook mee kunnen? Volgens mij reizen wij dan met de trein wel over Utrecht? En anders rijden we gewoon een stukje om.
Dan zouden we dus eigenlijk het beste twee aparte meetings moeten houden? Lijkt mij... Dus een in het Zuid-Westen (Zeeland) & een in het Noorden dan. (?)
Ik denk dat namelijk iedereen die wilt en mag meeten van zijn ouders dan wel bij 1 van de twee aanwezig kan zijn? En wie wilt bij allebei natuurlijk..?
jongens, jullie kunnen het echt vergeten dat k helemaal naar vlissingen toe ga. dat kost alleen al 100 euro met de trein ofzoo, en k ga geen 5 uur in de trein zitten .
Laatst bijgewerkt door xx_Rosalie op 24-06-08 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind Utrecht ópzich nog gaan, maar mag simpelweg niet van mijn ouders. Ten tweede kan ik heel erg moeilijk vrij krijgen, en als het wat dichterbij is zou ik gewoon 's avonds kunnen werken. Ten derde heb ik niks met Utrecht, en vind het niet echt een leuke plek om te meeten.
Máár ik hoef niet perse mee hoor, dus als iedereen voor Utrecht stemt vind ik het ook prima.