Hihi. enkt even hardop* 6, 7 & 8 juni Outdoor Gelderland (vipperdevip ), 15 & 16 juni clubconcours Odijk, dan het weekend erna kan ik niet vanwege de tentamens.. 2 t/m 6 juli CHIO Aachen, 8juli Mika, 13 juli Amerika. Hihi, nou voor mij zou het dan alleen in mei kunnen..
ja ik heb vip kaarten gehad van n vriend van me... dus moet ff kijken of ik nou ga werken of lekker op de vip ga zitten! en al die bandjes enzo krijg ik dan morgen...
Ja aken! Hip he, dat is echt nét na m'n tentamens.. 1juli zijn dan de herkansingen dus daarna kan ik mooi naar Aken. ga je mee?
17-18 mei en 24-25 mei kan ik niet... 18 mei heb ik 's ochtends wedstrijd en 24-25 mei ben ik echt nét terug uit Rome dus dat wordt 'm niet... 3-4 mei kan ik overigens ook niet, ivm vakantie. En 10-11 mei ook niet want dan heb ik feest Goh, wanneer kan ik eigenlijk WEL Voor mij zou alleen 31 mei/ 1 juni kunnen
April wordt 'm voor mij ook niet 17, 18, 24, 10 mei echt niet. 3 en 4 zóu nog kunnen. Maar dan zijn mn ouders in Frankrijk en zou ik niet weten hoe ik er moet komen.... trein is dan geen optie want zit dan niet in Houten maar ergens in een verloren gat bij n vriendin.. dus ook zo sneu als ik dan weg ga richting jullie terwijl ik daar op 'vakantie' ben